Ředitel vývoje A Plague Tale: Requiem vysvětluje, proč se tvůrci rozhodli odstřihnout konzole minulé generace
Pokračování úspěšných her často bývají hezčí, propracovanější a v mnoha směrech komplexnější, vývojáři se zkrátka snaží za každou cenu trumfnout první díl. To platí i pro studio Asobo a jeho A Plague Tale: Requiem.
- Kevin Choteau promluvil o vývoji A Plague Tale: Requiem
- Autoři mohli připravit scény, které by v případě prvního dílu byly nemyslitelné
Francouzský tým ovšem ve snaze překročit stín povedené jedničky musel udělat velmi těžké rozhodnutí, když se přemýšlelo o cílových platformách. Hejna krys totiž tentokrát opomenou konzole PlayStation 4 a Xbox One, jelikož jejich výkon již zkrátka a dobře nestačí. Hra přitom vyjde v době, kdy se většina titulů snaží využít poslední šance na oslovení majitelů konzolí minulé generace.
V posledním čísle časopisu Edge se k této záležitosti vyjádřil ředitel vývoje Kevin Choteau. “V případě Innocence mohly některé části vypadat trochu jako divadelní scéna, což způsobovala technická omezení,” zavzpomínal na první díl. “U Requiem jsme měli možnost posunout hranice mnohem dál.”
Choteau následně popsal, že v případě pokračování si mohli dovolit napsat scény a sekvence, které byly dříve nemyslitelné. Jako příklad uvedl stovky tisíc krys na jedné obrazovce nebo lokace, které se dramaticky proměňují vlivem konkrétních událostí.
Zatím se zdá, že bude A Plague Tale: Requiem oproti jedničce mnohem bohatší, to ostatně naznačují i nedávno zveřejněné ukázky. Hra vyjde 18. října na PC a konzolích PlayStation 5 a Xbox Series.