Ředitel studia Arkane potvrdil, že se pracovalo na PS5 verzi upírské akce Redfall
Microsoft si odkoupením společnosti ZeniMax Media zařadil do portfolia hned několik světoznámých studií, mimojiné šlo také o Arkane. Jeho ředitel nyní přiznal, že akvizice prakticky okamžitě ovlivnila práci celého týmu.
- Redfall měl původně zamířit i na PS5
- Na verzi pro konzoli od Sony se přestalo pracovat po akvizici ze strany Microsoftu
Harvey Smith v rozhovoru pro IGN potvrdil, že ve studiu tou dobou již připravovali open-world akci Redfall. Přiznal, že se dle původních plánů počítalo s verzí pro PlayStation 5, ta ale byla rychle smetena ze stolu. “Žádný PlayStation 5, soustředíme se na Xbox, PC a Game Pass,” zazněl povel od nového vedení.
Smith prohlásil, že šlo o velkou změnu, ale k lepšímu. Důvod se přímo nabízí. Vývojáři si totiž uvolnili ruce, jelikož se nemuseli zaobírat optimalizací pro konzoli z dílny Sony.
Autoři se zároveň těší na početnou skupinu lidí kolem služby Xbox Game Pass, která čítá přes 25 milionů předplatitelů. Redfall se do nabídky zařadí tradičně hned v den vydání, tedy 2. května.