Redfall se údajně nepodobá běžným kooperačním střílečkám, vyžaduje promyšlený postup
Prezentace Microsoftu a Bethesdy končila představením novinky Redfall od studia Arkane Austin, na níž pracují autoři Dishonered nebo Prey. Hru nyní více přiblížil šéf marketingu Bethesdy - Pete Hines.
- Redfall se podle Peta Hinese nepodobá běžným kooperačním střílečkám
- Od hráčů bude vyžadován promyšlený postup
- Obzvlášť náročné jsou pak souboje s bossy
Redfall se odehrává v ostrovním městečku, kde řádí nepřizpůsobiví upíři. Hráči se objeví v roli jakési domobrany, která se snaží vrátit zdejší život k normálu. Z ukázky by se mohlo zdát, že nepůjde o kdovíjak originální počin, Pete Hines by ale nesouhlasil.
V rozhovoru pro magazín IGN naznačil, že se Redfall nedá srovnat s běžnými kooperačními střílečkami. Ve hře se dle jeho slov promítá mnoho věcí, pro které je studio Arkane dobře známé. “Nejde o hru à la Leroy Jenkins. Nebude se vám moc dařit, pokud jen budete pobíhat okolo a střílet. Vyžaduje se více promyšlený přístup, obzvlášť v případě soubojů s bossy, které jsme ukázali v traileru.”
Hines také prozradil, jak zástupci z Arkane za hru lobovali u vedení Bethesdy. Podle všeho v první řadě potřebovali změnu, chtěli se pustit do nové značky, ovšem při zachování designových prvků, které jsou pro hry z jejich produkce typické. V kombinaci s novými elementy by nakonec mohlo jít o vcelku unikátní zážitek. Hines dodal, že je hra velmi dynamická, člověk údajně nikdy nemá pocit, že se opakuje. On sám se stal velkým fanouškem.
Open-world kooperační střílečka je exkluzivitou pro Xbox Series a PC, vyjde v létě příštího roku.