Ratchet & Clank: Rift Apart představuje režim ray-tracingu při 60 snímcích
i Zdroj: Hrej.cz
Ratchet & Clank: Rift Apart Novinka Ratchet & Clank: Rift Apart představuje režim ray-tracingu při 60 snímcích

Ratchet & Clank: Rift Apart představuje režim ray-tracingu při 60 snímcích

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

6. 6. 2021 08:40

Vlna exkluzivního obsahu pro majitele PlayStationu je s blížícím se vydáním Ratchet & Clank: Rift Apart téměř na obzoru. Insomniaci se tak směle rozhodli představit další lákadlo svého chystaného počinu – jeden ze tří grafických režimů umožňující současnou aktivaci ray-tracingu při zachování 60 snímků za sekundu.

Reklama

  • Ratchet & Clank: Rift Apart nabídne trojici nastavení grafiky
  • Mimo soustředění na čistý výkon a grafiku bude možné zapnout i ray-tracing při 60 snímcích

Jak už patrně odhadujete, daní za lepší vizuální podívanou ve formě efektů bude pokles rozlišení. Namísto tradičního ukotvení prezentovaného vizuálu v pevně zvoleném rozlišení se v Insomniac Games rozhodli pro nasazení dynamického rozlišení. V jistém smyslu se tak hra užitou technologií přiblíží loňskému Marvel's Spider-Man: Miles Morales, což ostatně na Twitteru dodávají i samotní autoři.

Veskrze ucelenou zprávu studia pak doplňuje informace, že hra už nyní nabízí možnost předběžného stažení a že na PS5 zabere pouze 33 GB. Je pochopitelně možné, že se první a následné patche postarají o navýšení této hodnoty, s pohledem na zbylou konkurenci jde však stále o nicotnou hodnotu. 

Ratchet & Clank: Rift Apart vychází již 11. června exkluzivně pro PlayStation 5.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama