Ratchet & Clank: Rift Apart představuje režim ray-tracingu při 60 snímcích
Vlna exkluzivního obsahu pro majitele PlayStationu je s blížícím se vydáním Ratchet & Clank: Rift Apart téměř na obzoru. Insomniaci se tak směle rozhodli představit další lákadlo svého chystaného počinu – jeden ze tří grafických režimů umožňující současnou aktivaci ray-tracingu při zachování 60 snímků za sekundu.
- Ratchet & Clank: Rift Apart nabídne trojici nastavení grafiky
- Mimo soustředění na čistý výkon a grafiku bude možné zapnout i ray-tracing při 60 snímcích
Jak už patrně odhadujete, daní za lepší vizuální podívanou ve formě efektů bude pokles rozlišení. Namísto tradičního ukotvení prezentovaného vizuálu v pevně zvoleném rozlišení se v Insomniac Games rozhodli pro nasazení dynamického rozlišení. V jistém smyslu se tak hra užitou technologií přiblíží loňskému Marvel's Spider-Man: Miles Morales, což ostatně na Twitteru dodávají i samotní autoři.
Veskrze ucelenou zprávu studia pak doplňuje informace, že hra už nyní nabízí možnost předběžného stažení a že na PS5 zabere pouze 33 GB. Je pochopitelně možné, že se první a následné patche postarají o navýšení této hodnoty, s pohledem na zbylou konkurenci jde však stále o nicotnou hodnotu.
Ratchet & Clank: Rift Apart vychází již 11. června exkluzivně pro PlayStation 5.