První trailer představuje NASCAR 21: Ignition. Přináší pouze královskou disciplínu s jízdním modelem rFactor 2, ale jen na staré konzole
i Zdroj: Hrej.cz
NASCAR 21: Ignition Novinka První trailer představuje NASCAR 21: Ignition. Přináší pouze královskou disciplínu s jízdním modelem rFactor 2, ale jen na staré konzole

První trailer představuje NASCAR 21: Ignition. Přináší pouze královskou disciplínu s jízdním modelem rFactor 2, ale jen na staré konzole

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

12. 8. 2021 12:08

Studio Motorsport Games představilo první ročník rebootovaného virtuálního zpracování šampionátu NASCAR. Ten známý podtitul Heat střídá za nový Ignition, běží na Unreal Enginu a používá jízdní a fyzikální model z populárního hardcore simulátoru rFactor 2. Bohužel ale zatím nativně podporuje jen Xbox One a PlayStation 4 (a PC), autoři next-gen patch pro PlayStation 5 a Xbox Series pouze slibují.

Reklama

  • První trailer představuje NASCAR 21: Ignition
  • Reboot série přináší Unreal Engine a fyzikální model rFactor 2
  • Hra nabídne jen hlavní šampionát bez doprovodných nižších tříd

S novým podtitulem má dojít k úplné změně filozofie série. Autoři chtějí mimo jiné zasáhnout i publikum mimo Spojené státy americké, přesněji řečeno evropské fanoušky motorsportu, kteří NASCAR moc v lásce nemají. Pomoct jim má využití moderních technologií v podobě Unreal Engine a osvědčeného fyzikálního modelu rFactoru 2.

Přechod na nové technologie ale samozřejmě není úplně jednoduchý. Tím autoři ospravedlňují fakt, že ze hry zmizely všechny doprovodné šampionáty a zůstal jen hlavní pohár NASCAR. Dříve byly dostupné i nižší úrovně Xfinity Series nebo NASCAR Truck Series. Studio však tvrdí, že se pro začátek rozhodlo všechny zdroje investovat do pokud možno dokonalého základu a navíc zhruba 90 % hráčů stejně žádný vedlejší šampionát nevyzkouší. Tak snad příští rok.

„Nechtěli jsme aby to bylo jako v Heat, kde všechny auta působily stejným dojmem. Závody v bahně byly trochu jiné, protože jste na nezpevněném povrchu, ale rozhodně to nebylo, jako byste jinak řídili truck, jinak Xfinity a jinak klasický pohár. Přitom ve skutečnosti se každý speciál řídí výrazně odlišně,“ dodává šéf Motorsport Games George Holmquist v rozhovoru s IGN.

Součástí hry bude plnohodnotná kariéra, online závody pro 40 hráčů a propracovaný režim tvorby paintjobů. Studio slibuje, že připravuje nejpokročilejší formát úprav vozidel v historii NASCAR her. Hra má zároveň dokonale zachycovat specifickou atmosféru šampionátu a tvrdých soubojů přímo na trati.

Titul by měl vyjít 28. října letošního roku pouze pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Next-gen patch pro nové konzole by měl přijít “brzy”. Studio zároveň pracuje na herních IndyCar (2023) a evropských cesťácích British Touring Car Championship. Ty mimochodem na začátku tisíciletí zpracovávala série TOCA od britských Codemasters, která se postupně vyvinula v dnešní Grid.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama