Problémy se sekáním Elden Ring způsobuje závislost na jednom jádru, odhaluje DSOGaming
i Zdroj: FromSoftware / Bandai Namco
Elden Ring Novinka Problémy se sekáním Elden Ring způsobuje závislost na jednom jádru, odhaluje DSOGaming

Problémy se sekáním Elden Ring způsobuje závislost na jednom jádru, odhaluje DSOGaming

Radek Raudenský

Radek Raudenský

28. 2. 2022 16:55

Očekávané vydání Elden Ring sice přineslo obrovský prodejní úspěch, minimálně na Steamu si ale hra v prvních hodinách vysloužila smíšené hodnocení kvůli technickému stavu. Do analýzy se tak pustil například web DSOGaming, který se soustředil především na problém se sekáním hry.

Reklama

  • Redaktoři DSOGaming tvrdí, že technické problémy Elden Ringu vznikají zejména kvůli závislosti na výkonu jednoho jádra procesoru
  • Paradoxně pomůže vypnutí funkce Hyper-Threading

Redaktoři nejprve chválí široké nastavení, které dovoluje přizpůsobit stav hry výkonu vaší sestavy – a to včetně Hyper-Threading, tedy využití více jader procesoru. Jenže právě tady je příslovečný zakopaný pes. I když Elden Ring dokáže využít tři až čtyři jádra, plynulost hry plně závisí na jednom z nich. Kvůli tomu jsou čtyř a více jádrové procesory méně úspěšné a výsledný technický stav se zapnutím HT ještě zhoršuje.

Problémy se sekáním Elden Ring způsobuje závislost na jednom jádru, odhaluje DSOGaming
i Zdroj: Hrej.cz

Celkově si ale hra nevede špatně a většina grafických karet zvládne hru rozpohybovat na 60 FPS při rozlišení 1080p a maximálním nastavení. S vyšším rozlišením ale výkon rapidně klesá. Redaktoři doufají v budoucí napravení chyb a v ideálním případě i zapojení technologie NVIDIA DLSS.

Problémy se sekáním Elden Ring způsobuje závislost na jednom jádru, odhaluje DSOGaming
i Zdroj: Hrej.cz
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama