Podívejte se na HW nároky Spider-Mana pro PC i ukázku grafických novinek, které přináší
i Zdroj: PlayStation Blog / Insomniac
Marvel's Spider-Man Novinka Podívejte se na HW nároky Spider-Mana pro PC i ukázku grafických novinek, které přináší

Podívejte se na HW nároky Spider-Mana pro PC i ukázku grafických novinek, které přináší

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

20. 7. 2022 19:40 2

Jelikož Sony počátkem června odhalilo, že PC verze Marvel's Spider-Man Remastered bude vydána na 12. srpna tohoto roku, je načase posvítit si na její nové funkce. Cena této vylepšené verze byla stanovena na 60 eur, přičemž dostupné předobjednávky odemykají tři obleky, Spider-Drone a pět bonusových dovednostních bodů. Upoutávka, kterou studio Insomniac nově zveřejnilo, pokrývá pak funkce specifické jen u PC verze, od lepších stínů až po podporu širokoúhlých monitorů.

Reklama

  • Studio Insomniac představuje hardwarové požadavky Marvel's Spider-Man Remastered
  • V rámci videa následně předvádí, i které novinky PC verze přinese

Spider-Man přichází na PC s cílem nabídnout všem tamním uživatelům rozsáhlou přizpůsobivost a nové nástroje, které hru posunou ještě dále. Po grafické stránce jde především o vylepšení ray-tracingu oproti PS5, Nvidia DLSS a DLAA a podporu více připojených monitorů i nestandardních poměrů obrazu 21:9, 32:9 a 48:9.

Ray-tracované odrazy pro majitele karet RTX budou ve hře různé úrovně kvality, přičemž jednou z nich je právě nový, kvalitnější režim, který nabízí ještě více detailů při pohybu městem. Abyste si tento režim užili, přichází právě Deep Learning Super Sampling – neboli DLSS nastavení, které u RTX karet snímkovou frekvenci za cenu zanedbatelných ztrát na kvalitě výsledného obrazu. 

Obdobnou funkci jako DLSS, leč přesně opačného účinku nabídne Nvidia Deep Learning Anti-Aliasing, zkráceně DLAA. Jedná se o moderní techniku vyhlazování hran, která na principu staršího TAA zvyšuje kvalitu obrazu s cílem co nejmenšího nárůstu hardwarové náročnosti. Vůči TAA, které je často označováno za příliš rozmazané spočívá rozdíl v tom, že DLAA efekt rozmazání redukuje.

Jak se můžete dále dočíst na oficiálních stránkách PlayStationu, podporováno bude několik ovládacích periferií, včetně klávesnice s myší a ovladače DualSense s podporou haptické odezvy. S použitím myši a klávesnice se dále pojí i to, že má jít o relevantní způsob hraní a že rozvržení kláves půjde libovolně měnit. PC verze taktéž nevynechají ani pomocná zpřístupnění hry. Nastavení určená primárně různě oslabeným hráčům tak zahrnou například přeskočení quick-time pasáží a pomocné zaměřování v akci.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama