Phil Spencer je zklamaný z přijetí Redfallu a mohutně se omlouvá. Firma podle něj “přehodnotí procesy” a bude více transparentní v ukázkách. Pokud ho Microsoft nevyhodí
i Zdroj: Bethesda / Arkane
Redfall Novinka Phil Spencer je zklamaný z přijetí Redfallu a mohutně se omlouvá. Firma podle něj “přehodnotí procesy” a bude více transparentní v ukázkách. Pokud ho Microsoft nevyhodí

Phil Spencer je zklamaný z přijetí Redfallu a mohutně se omlouvá. Firma podle něj “přehodnotí procesy” a bude více transparentní v ukázkách. Pokud ho Microsoft nevyhodí

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

4. 5. 2023 17:01 2

Šéf značky Xbox Phil Spencer se v rozhovoru s vidcastem Kinda Funny Games veřejně rozpovídal o přijetí nepovedené střílečky Redfall od studia Arkane. V souvislostí s ní řada hráčů začala upozorňovat na nepříliš dobré výsledky posledních vydaných her studií Microsoftu. Phil Spencer uznává, že ho výsledky zklamaly a že nejspíš dojde k změnám.

Reklama

  • Phil Spencer se velmi otevřeně rozpovídal o recenzích Redfallu
  • Nedosáhly očekávání a firma musí změnit strategii
  • Do budoucna slibuje mnohem transparentnější a otevřenější komunikaci
  • Teď je Spencer velmi zklamaný, ale slibuje, že se situace konečně začne zlepšovat

Spencer byl během téměř čtyřicetiminutového rozhovoru velmi otevřený, sebekritický a upřímný. Také na něm je výrazně znát, že ze situace nemá příliš dobrou náladu.

“Víte, že pro mě není nic těžšího než zklamat komunitu Xboxu. Jsem její součástí už dlouho, dlouho. Samozřejmě pracuji na Xboxu jako obchodní ředitel, mám spoustu přátel, získávám spoustu zpětné vazby a sledovat, jak komunita ztrácí důvěru je pro mě těžké zklamání... Jsem zklamaný, jsem naštvaný sám na sebe. Tak nějak přehodnocuji náš proces. Vzpomínám si třeba na oznámení s 60 snímky za sekundu a pak jsme 60 snímků za sekundu nedodali, to je věc, za kterou jsme dostali pořádnou čočku” rozpovídal se hned v úvodu.

Podle Spencera přijetí kritiků silně nedosahovalo očekávání firmy. Zároveň to ale neznamená, že by tím příběh Redfallu definitivně skončil. Naopak je studio odhodlané postupem času hru pilovat a zlepšovat. Chce tak napodobit například příběh Sea of Thieves, které taktéž vyšlo jako nedopečená hra s pár zajímavými nápady a postupně rozkvetlo do jednoho z nejlepších kooperativních open-world titulů na trhu.

Recenze - Redfall je bohužel tuctová a nedotažená střílečka
i Zdroj: Arkane Studios / Bethesda Softworks

Recenze - Redfall je bohužel tuctová a nedotažená střílečka

2. 5. 2023 02:01
2

Upíři z vás rychle vysají všechnu krev. Redfall z vás rychle vysaje všechen zájem o další hraní

“Ukázali jsme spoustu péče vůči hrám jako bylo Sea of Thieves nebo Grounded a v podpoře a budování stále pokračujeme. Zároveň ale chápu, že tyhle hry stojí 70 dolarů a jsme plně zodpovědní za to, že vydáme něco skvělého,” zamýšlí se.

Sám Spencer nicméně přiznává, že Redfall má problémy z hlediska kvality a zároveň se evidentně nepovedlo naplnit původní kreativní vizi a situaci nepomohly ani odklady, které vývoj doprovázely.

“Taky se vrátím k sérii videí z Redfallu na IGN, kde běžela hra v 60 snímcích za sekundu na PC, i když už jsme tehdy věděli, že na konzolích hra vyjde jen s 30 snímky za sekundu. Musíme být do budoucnosti transparentnější a otevřenější v tom, že ukazujeme něco o je reprezentativní pro to, co dostanou hráči na konzolích. Neviním nikoho jiného než sebe. Možná brzy budu mít na krku tolik průšvihů, že už tu bude místo mě sedět někdo jiný. Musíme explicitně ukázat, co od hry chceme, jak bude vypadat, jaké bude nabízet možnosti, a jsem hrozně naštvaný, že se sami bodáme do zad matoucí komunikací nebo zavádějícími informacemi, jak bude vlastně nakonec produkt vypadat,” sype si popel na hlavu.

Spencer je celkem oprávněně opatrný v slibech pro budoucnost a sám avizuje, že nechce “zbytečně přecenit” blížící se konferenci Showcase. Zároveň ale slibuje, že se lineup Xboxu a Microsoftu konečně dá do pohybu a začnou pravidelně vycházet zajímavější hry. Také připomíná, že když Microsoft koupil ZeniMax, Redfall už byl v poměrně pokročilé fázi vývoje a Xbox tak s vývojáři příliš úzce nespolupracoval. V otázce blížícího se Starfieldu už měl podstatně větší vliv, což by se mělo projevit na jeho kvalitě.

Redfall podle recenzí balancuje na hraně průměru až podprůměru. Najdou se ale i pozitivní reakce včetně jedné devítky
i Zdroj: Arkane / Microsoft

Redfall podle recenzí balancuje na hraně průměru až podprůměru. Najdou se ale i pozitivní reakce včetně jedné devítky

Dnes velmi brzy ráno padlo embargo na recenze očekávané upírské střílečky Redfall od studia Arkane. Naší recenzi si již…

2. 5. 2023 14:44

Kompletní, velmi zajímavý rozhovor s velmi otevřeným Philem Spencerem si můžete pustit ve videu výše.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama