Peter Molyneux také nastupuje na vlnu NFT s jeho projektem Legacy
Britský vizionář a otec sérií Black & White nebo Fable Peter Molyneux přichází s dalším projektem, kterým by chtěl naskočit na současné trendy. Tentokrát si vzal na paškál blockchainy a NFT, v projektu Legacy, původně oznámeném už v roce 2017, chce hráčům nabídnout možnost vybudovat továrny a vytvářet předměty, se kterými budou následně obchodovat na trhu.
- Molyneuxův projekt Legacy je nakonec založen na NFT
- Oznámil to na víkendové akci blockchainové platformy Gala Games
- Hra bude simulátorem byznysu, za krypto nakoupí hráči virtuální pozemky
Molyneux hru představil na akci Galaverse blockchainové platformy Gala Games. Právě tato společnost původně za Molyneuxem a jeho studiem 22cans přišla s tím, zda by do léta vyvíjeného projektu nešel blockchain nějakým způsobem implementovat. NFT se tak stalo jedním ze stavebních kamenů Legacy.
Titul by měl být v podstatě byznysovým tyccoonem. Hráči založí firmu, nadesignují produkty vytvořené z velké nabídky předpřipravených součástek, ty pak v továrnách vytvoří a vyšlou je na trh. Klíčový je ten fakt, že pak hráči mohou prakticky se vším obchodovat na globálním trhu a soutěžit v úspěšnosti podnikání. Herní aspekt má spočívat i v budování městečka kolem továren. Výrobky totiž kompletují zaměstnanci, kteří musí mít kde bydlet, odpočívat a bavit se. Investovat lze také do výrobního procesu jako takového a zvyšovat a zkvalitňovat tak postupně produkci.
NFT je pak do hry v první řadě implementováno skrze nákupy pozemků. Hráči za LegacyCoin (součást blockchainu Ethereum) nakoupí pozemky na kterých pak podnikají. Svůj majetek taktéž mohou pronajímat jiným hráčům a vytvářet z nich obchodní partnery. Společnosti tradičně tvrdí, že si úspěšným hraním mohou hráči vydělat.
Na trend blockchainu se snaží navázat například Ubisoft, který založil platformu Quartz. NFT systémy v jeho hrách se ale fanouškům vůbec nelíbily a například oznamovací trailer zase francouzské studio rychle skrylo. K NFT zastává odmítavý postoj také Xbox nebo Steam. Neutrálně se k němu vyjadřuje Epic a otevřené je Take-Two.
Peter Molyneux v posledních pracuje na projektech v rámci svého studia 22cans. To je známo především bizarním vývojem konceptu Godus, který sice oslavil úspěch na Kickstarteru, ani po devíti letech ale neopustil fázi předběžného přístupu. Sedm let navíc nevyšla žádná aktualizace. Podobně neúspěšné jsou další Molyneuxovy projekty Godus Wars a The Trail.