Oznámená novinka Blizzardu má být rozpracována téměř 5 let. Kdy vyjde, se ovšem neví
V průběhu uplynulého týdne jsme se u Blizardu zažilo oznámení hry z nezavedené série, tedy něčemu, co si s touto společností již běžně nespojujeme. Vývojáři ji představili popisem, v němž kladli důraz na budování nového fantasy světa, přičemž poznamenali, že vývoj potrvá ještě nějakou dobu. Nově se nepřímou cestou upřesňuje to, jakou dobu vývoj trval před vstupem titulu do veřejného povědomí.
- Na nově oznámené survival hře mají vývojáři z Blizzardu pracovat již téměř 5 let
- V současné době má být hra alespoň zčásti hratelná
Podle LinkedIn profilu Craiga Amaie, vedoucího vývoje zmíněného survival titulu, byla hra vývojáři poprvé načata před čtyřmi roky a sedmi měsíci, tedy v červenci 2017. Z odlišného příspěvku prezidenta Blizzardu Mikea Ybarry rovněž plyne, že hra již vstoupila do hratelné fáze, neboť na svém Twitteru popsal, že hře věnoval „hodiny času“.
Na tomto místě je ale pochopitelně účelné podtrhnout, že tatáž rétorika může být snadno vzata i do spojení s testováním prototypu či ukázkou typu vertical slice. Tomu by mimo jiné nasvědčovala i zpráva Blizzardu, že hra je teprve v počáteční fázi, stejně jako fakt, že z Diabla IV i Overwatch 2 jsme záběry z hraní již viděli, ale jejich datum vydání nám stále uniká.
Další skutečností dotýkající se chystaného titulu je také to, že novinka má mít ambice k ovlivnění herního průmyslu. Minimálně tolik soudí výkonný producent Teamfight Tactics ve společnosti Riot Geoffrey Virtue, jenž se na vývoji podílel mezi roky 2019 a 2021 z pozice vedoucího pracovníka.