Overwatch 2 v hranosti těží z free-to-play modelu. Od svého spuštění už přilákalo přes 25 milionů hráčů
i Zdroj: Blizzard
Overwatch 2 Novinka Overwatch 2 v hranosti těží z free-to-play modelu. Od svého spuštění už přilákalo přes 25 milionů hráčů

Overwatch 2 v hranosti těží z free-to-play modelu. Od svého spuštění už přilákalo přes 25 milionů hráčů

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

16. 10. 2022 10:40

Navzdory tomu, že Overwatch 2 sužují od vydání závažné nedostatky, dané DDoS útoky i postupem vývojářů, zájem hráčů neuvadá. Podle údajů, které nově uveřejnili zástupci Blizzardu, dosáhla celková čísla hráčů trojnásobku rekordu prvního dílu.

Reklama

  • Overwatch 2 si za prvních 10 dní připsal na účet více než 25 milionů hráčů
  • Blizzard svým fanouškům děkuje s poukázáním, že jde o trojnásobná čísla prvního dílu

„Zahájení Overwatch 2 bylo pro Blizzard velice důležitým milníkem," říká Mike Ybarra, prezident Blizzardu, s pozdějším upřesněním týmu, že za prvních 10 dní vyzkoušelo hru přes 25 milionů hráčů. „Jsme nadšeni, že můžeme do živoucího světa Overwatche přivést nové hráče z celého světa a zároveň tak zase přivítat i stávající komunitu celého Blizzardu," dodává k prvnímu vyjádření Ybarra.

Kiriko, která je nová podpůrná hrdinka a zřejmě jednou z populárnějších novinek, se podle uvolněných čísel taktéž drží poměrně v kurzu. Podle Blizzardu, který její používání shrnul, byla její ultimátní dovednost Kitsune Rush uvolněna už ve více než 2 milionech případů. 

V tiskové zprávě, která novinky o počtu hráčů doprovázela, vydal tým tvůrců též už dříve popsanou omluvu za start v podobě kosmetických doplňků a dvojitých zkušeností tento víkend (další dvojité zkušenosti byly stanoveny na data od 21. do 24. října; od 28. do 31. října; a od 24. do 28. listopadu). Kdykoli se hráči do druhého Overwatche přihlásí mezi 25. říjnem a 6. prosincem (tj. před koncem první sezóny), obdrží rovněž legendární skin Cursed Captain Reaper a menší talisman Health Pack Weapon Charm. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama