Objevily se další informace k Assassin’s Creed Infinity. Autoři se údajně inspirovali systémem Helix z Unity
V létě se k nám dostaly první indicie poukazující na jistou změnu v sérii Assassin’s Creed. Jason Schreier totiž “představil” projekt s označením Infinity, který by měl fungovat jako jakási platforma pro obsah z různých historických epoch. Nyní se objevily další informace.
- Na Redditu se objevily další informace k Assassin’s Creed Infinity
- Projekt údajně nabídne kratší příběhy zasazené do polootevřeného světa
- Vedle Infinity vzniká i klasické open-world Assassin’s Creed
Ani další detaily však nepochází z oficiální zprávy od Ubisoftu, o Infinity promluvil jeden z uživatelů Redditu. Dle jeho informací se nyní teprve utváří celkový koncept, vývoj se však již posunul určitým směrem, takže se už dají popsat základní obrysy projektu.
Autoři se podle všeho inspirovali systémem Helix, který byl představen v Assassin’s Creed Unity. Šlo v podstatě o fiktivní platformu, skrze kterou mohli hráči otevřít okno do historie v rámci předpřipravených příběhů. Takový koncept by odpovídal prvotním informacím od Schreiera. Infinity údajně nabídne kratší a spíše lineární dobrodružství zasazené do polootevřeného světa. Jednotlivé úrovně jsou v příspěvku přirovnávány k misím série Hitman.
Ubisoft podle všeho chystá odvyprávět hlavně starší příběhy kolem bratrstva zabijáků, je ale pšíliš brzy na to říct, o které konkrétně půjde. A další “povídky” budou přibývat postupně, hráči si je mohou stáhnout za jistý příplatek. To by zase odpovídalo live-service modelu, o němž se Schreier taktéž zmínil. Poslední informace z příspěvku na Redditu zmiňuje, že se krom Infinity pod taktovkou poboček z Montrealu a Quebecu, pracuje také na tradičním open-world příspěvku do série Assassin’s Creed.
Závěrem je potřeba znovu zdůraznit, že jde o neověřené informace, které se nemusí zakládat na pravdě. Na ty oficiální si však ještě chvíli počkáme. Infinity má totiž vyjít až někdy v roce 2024.