Novinku ze série Metroid už se ze Switche podařilo pomocí emulace dostat i na PC
Pouze pár dní po uplynutí data vydání nachází Metroid Dread vedlejší cestu na vývojáři nezamýšlenou platformu. Původně Switch exkluzivní titul od společností Nintenda a MercurySteam se za užití emulátoru podařilo plynule rozběhnout i na PC.
- Metroid Dread se skrze fanouškovskou emulaci podařilo rozběhnout na PC
- Hra od Nintenda tak krátce po vydání nabízí otevření frameratu i navýšení rozlišení
Pokračování téměř dvacet let starého Metroid Fusion se na nikterak význačné sestavě s GTX 1060, procesorem Intel Core i5-8400 a 16 GB RAM povedlo rozchodit na 60 FPS při nativním rozlišení původní verze. Při užití emulátoru Yuzu, jenž oproti obdobnému softwaru nemanipuluje s rozlišením, je rovněž zachována stabilita zážitku. Trhání obrazu, kterého si lze všimnou u ostatních emulátorů při posunu rozlišení nad jeho výchozí hodnotu (900p v doku), se u něj tak až na drobné výjimky nevyskytuje.
Pochopitelně se sluší poznamenat, že vytváření či šíření neoficiálního softwaru pro hraní na platformách, na něž nebyla hra vydavatelem určena, je porušením licenčního ujednání. A to zvláště u Nintenda. Jejich právní oddělení dalo autorům podobného softwaru koneckonců už nejednou vědět, že v případě podobných situací nezná přítele.