Nezastavitelná salva úderů, Spider-Man či živá bomba? Hráči se baví chybami i možnostmi Halo Infinite
Nejnovější příležitost k otestování online části Halo Infinite, nabízející vedle botů nově i souboje proti živým hráčům, vyvolává řadu vtipných momentů. Na jedné straně zde máme hráče, jejichž zručnost nechává rozum stát, na té druhé pak vykutálené uživatele sahající po méně ortodoxních cestách k úspěchu.
- Pokračující testování multiplayeru Halo Infinite přivádí hráče k řadě nápadů
- Někteří využívají chyb v animacích, jiní nalezli užitek v běžně dostupném vybavení
Hlavním pomocníkem veteránů bojiště se stává balíček novinek nového dílu. Jak můžete sami vidět níže, hráči dokáží už v tuto chvíli najít zajímavá využití jak ve vystřelovacím háku, tak i v repulzivním generátoru, umožňující rychlé odpálení vlastnoručně vrženého granátů. Defenzivní systém obleku MJOLNIR původně určený k vychýlení raket a granátů od nepřátel se tak stává účinnou zbraní pro jejich vlastní likvidaci. Tedy za předpokladu, že na to máte reflexi.
Jak se navíc ukazuje, příruční generátor stejně jako hák je hračka víceúčelová. Kromě katapultáže výbušnin či transformace vlastního charakteru v bombu pro jeho následné přitažení do hloučku nepřátel našli vybraní hráči využití repulzivního systému i v jeho aktivaci proti ploše země. Jakmile tak totiž učinili, zpětná síla zařízení jim okamžitě získala výškovou převahu odcestováním do vzduchu. A když už jsme u toho vzdušného cestování, někteří hráči si patrně pro různorodá užití háku pletou Halo se Spider-Manem od studia Insomniac.
Kde pak postrádáte na vlastní rychlosti, to doženete chybou. Glitche pochopitelně nechybí, a hráči tak uzpůsobují svou taktiku i méně ctihodným metodám. Jednou z těch nejčastějších a současně nejúčinnějších je návrat nepřetržité baráže úderů na blízko, jež podobně jako v Halo 2 nastane po opakovaném řetězení úderu a výměny zbraně.