Na pašerácké akci Contraband se v Avalanche Studios údajně podílí přes 150 vývojářů
Contraband se zatím profiluje jako kooperativní střílečka zasazená do otevřeného světa pod nadvládou drogových kartelů. Doposud nebylo úplně jasné, co lze od Avalanche očekávat, nyní se ale zdá, že jde o poměrně velký projekt.
- Na kooperativní exkluzivitě pro platformy Microsoftu podle všeho pracuje přes 150 lidí
- Skutečnost naznačuje LinkedIn profil producenta ze studia Avalanche
- Výsledný počet vývojářů by mohl být i vyšší
Internetové slídily tentokrát zaujal producent Christopher Supino, respektive jeho LinkedIn profil, který napovídá, kolik lidí na hře pracuje. Tým tvořící Contraband evidentně zaměstnává přes 150 vývojářů, a to na pobočkách v New Yorku a Stockholmu.
Pokud snad někdo žil v domnění, že by mohlo jít o menší záležitost, toto číslo tvrdí naprostý opak. Uživatel s přezdívkou Timur222 na Twitteru podotknul, že na Just Cause 4, které taktéž pochází z dílny Avalanche, pracovalo zhruba 100 lidí. Zároveň je potřeba dodat, že se velké týmy nebojí outsourcovat práci externím skupinám, výsledné číslo by tedy mohlo být ještě vyšší.
O hře samotné toho autoři zatím příliš neřekli. Exkluzivitu pro konzole Xbox Series pohání nová generace enginu Apex, na němž stojí i série Just Cause. Podíváme se do fiktivní země v 70. letech, patrně nebude nouze o rychlou jízdu v dobových bourácích a šílenou akci plnou dechberoucích výbuchů. Na další detaily si však budeme muset počkat. Hra vyjde také na PC, od prvního dne bude dostupná v Game Passu.