Na Everwild od Rare si ještě počkáme. Dle spekulací měl být vývoj hry restartován
I když byla konference Xboxu pořádně nabitá a hráči pomalu neměli čas na nadechnutí, stále v line-upu chybělo několik výjimečných her. Mimo Hellblade či Fable jsme se nedozvěděli nic nového o malebném projektu Everwild od studia Rare. Absence ale má mít svůj nepříliš pozitivní důvod.
- Web VGC tvrdí, že vývoj Everwild jede od začátku
- Kvůli odchodu kreativního ředitele se kompletně změnil herní design
- Optimistický odhad vydání je rok 2024
Web VGC totiž přináší zprávu o tom, že vývoj Everwild měl být kompletně restartován a hra tak začíná od píky. Důvodem je odchod kreativního ředitele Simona Woodroffeho, který ze studia Rare odešel minulý rok. Kvůli tomu se kompletně změnil herní design i tvůrčí cíl jako takový, což vývoj prodloužilo o několik let.
Dle VGC je optimistický odhad vydání stanoven na rok 2024. Celý projekt nyní povede zkušený designér a veterán Gregg Mayles. V Rare působí už od roku 1989 a stojí za tituly jako je Donkey Kong Country, Bajo-Kazooie, Viva Pinata i Sea of Thieves.
Vydání v roce 2024 by znamenalo, že Everwild stráví ve vývoji celých deset let– mnoho let totiž strávilo ve fázi experimentálního prototypu. Přitom ještě v minulém roce nebylo jisté ani to, jakým směrem se bude vyvíjet samotný gameplay. S klidným srdcem tedy tvorbu Everwildu můžeme označit za nechvalně proslulý “development hell”.