Modifikace Warcraft 3 Re-Reforged dále plní slib Blizzardu. Hra díky fanouškovi obsahuje další vylepšené filmečky
Dva roky a jedenáct měsíců. Zhruba taková doba již uběhla od okamžiku, kdy se Blizzard rozhodl uvolnit předělávku Warcraftu 3 a sklidil za to zaslouženou kritiku. Ať už předělané animace nebo jiné radikální změny, které byly nakonec plané, Warcraft 3: Reforged jednoduše nedostál očekávání, které Blizzard budoval; a hovoříme-li čistě v kontextu post-launch podpory, ani zde rozhodně nešlo o nic památného, a pokud ano, tak jedině ve zlém. Nicméně, jak se říká, vše špatné je někdy pro něco dobré, a proto se zde našli i tací, kteří na hru nezapomněli.
- Fanouškovská modifikace Warcraft 3 Re-Reforged přidává do Warcraft 3: Reforged předělané filmečky, které Blizzard sliboval
- K dispozici je nyní úvodní prolog a kompletní lidská kampaň
Jeden modder s přezdívkou InsaneMonster a vlastním jménem Luca Pasqualini, strávil např. pár posledních let prací na modifikaci Warcraft 3: Re-Reforged, sérii vlastních kampaní, které vylepšují původní kinematografii.
Podle popisu, který i s aktuální verzí modifikace najdete zde (či ve zdroji textu), je autorův výtvor skutečně remasterovanou verzí ve všech ohledech: s úhly kamery, které se výrazně podobají traileru z roku 2018, i stylem, jenž odpovídá původním slibům. Kromě toho, že už nyní obsahuje modifikace různě přepracované mapy (tedy nejen terén, ale i modely objektů), vidět lze také některé předělané questy, vyváženější obtížnost a události, které často ovlivňují sledování map a odkazují na World of Warcraft.
Pasqualini vysvětlil, že se do tohoto ambiciózního projektu pustil poté, co byl tak jako ostatní učarován z nové verze. „Před vydáním Warcraft 3: Reforged jsem byl opravdu unešený z toho, co hra přinese, a i když pak následovalo určité zklamání, viděl jsem velký potenciál v uměleckých assetech a několika klíčových změnách, které Blizzard provedl v rámci enginu. Většinou pro zábavu jsem proto následně zkusil předělat první mapu prologu lepší kinematografií a teď... no, teď jsme tady. Myslím, že to už byla dlouhá cesta a jsem opravdu nadšený z toho, co leží před námi!"
Pasqualini, který situaci komentuje nadšením i po letech práce, naráží v tomto bodě na to, že jeho projekt již nedávno pokročil do další fáze. Tento měsíc byl totiž vydán již druhý akt kampaně Scourge of Lordaeron, což znamená, že nyní můžete pohodlně odehrát nejen úvodní kampaň Exodus of the Horde, ale také celou lidskou kampaň. Zbývají tři části, které tvoří kampaň nemrtvých, orků a nočních elfů, jsou nicméně časem také v plánu.