Menší, hezčí a bohatší. Assassin's Creed Mirage vzniká na objednávku ze strany fanoušků, tvrdí Ubisoft
Ubisoft sice zrušil několik projektů, to se však netýká série Assassin's Creed, která i nadále slouží jako jeden z mála stabilních pilířů, o které se francouzský vydavatel může opřít. Mirage navíc vzniká hlavně kvůli fanouškům.
- Výkonný ředitel Assassin's Creed Mirage promluvil o začátcích vývoje
- Nápad na kompaktnější díl vznikl na základě reakcí některých fanoušků
- Autoři slibují imerzivní Bagdád
Magazín GamesRadar v týdnu vyzpovídal kreativního ředitele projektu Avatar: Frontiers of Pandora, na rozhovor přistoupil také Stéphane Boudon, jenž nyní připravuje další přírůstek do série Assassin's Creed. Během povídání například vysvětlil, proč bude Mirage oproti předchůdcům o poznání kompaktnější.
Ubisoft se totiž rozhodl, že vyslyší fanoušky, jimž neseděly rozmáchlé otevřené světy prezentované v dílech Origins, Odyssey a Valhalla. “Byly to skvělé hry s příslibem epické cesty dobrým fantasy [světem],” řekl s tím, že měřítko muselo odpovídat vysokým ambicím a RPG mechanismům, o které se tyto díly opírají. Od fanoušků ale zaznívalo, že by uvítali menší příběh, jenž by byl více zaměřený na hlavního hrdinu a pilíře prvních her série. “Z pozice vývojářů se nám to líbilo, šlo o výchozí bod tohoto projektu.”
Sluší se připomenout, že se Mirage točí kolem Basima, s nímž se hráči potkali v rámci příběhu Valhally. Časová osa se však posune o 20 let zpátky do minulosti, kdy ještě šlo o celkem obyčejného zlodějíčka. Hra by se měla vrátit ke kořenům série, v jádru půjde o moderní adventuru s důrazem na stealth.
To však neznamená, že autoři nevyužijí možnosti současného hardwaru. “Umožňuje nám vytvořit bohatší a nahuštěnější mapu ve srovnání s prvním Assassin's Creed. To pro nás znamená více možností v hratelnosti, více interakcí mezi systémy, větší hloubku.” Boudon také dodal, že se díky navýšenému výkonu můžeme těšit na nebývale detailní a imerzivní Bagdád.
Assassin's Creed Mirage vyjde někdy během letošního roku. Dle informací od insidera Toma Hendersona by hra mohla dorazit v srpnu.