Marvel Snap již zanedlouho umožní vyzývat přátele. PvP režim Battle Mode dorazí už koncem ledna
i Zdroj: Second Dinner Studios
Mobilní hraní Marvel Snap Novinka Marvel Snap již zanedlouho umožní vyzývat přátele. PvP režim Battle Mode dorazí už koncem ledna

Marvel Snap již zanedlouho umožní vyzývat přátele. PvP režim Battle Mode dorazí už koncem ledna

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

15. 1. 2023 09:50

Karetní hra Marvel Snap, která se od loňského října těší zájmu hráčů, dostane nový PvP režim již koncem tohoto měsíce. Z předpokladu, že nedojde k žádnému odkladu, bude hra proti vašim přátelům (a tedy již ne jen náhodným cizincům) dostupná od 31. ledna. Novinka byla odhalena na oficiálních stránkách titulu, přičemž design director Kent-Erik Hagman zaskočil i na blog Unity, aby tam popsal, co mohou hráči očekávat.

Reklama

  • Populární karetní hra Marvel Snap přivítá k 31. lednu režim umožňující hru proti přátelům
  • Režim nabídne odlišné pojetí hry, kdy budeme sázet zdraví namísto kostek

Battle Mode, který vyjde s updatem 1.0, prošel za vývoj několika iteracemi. Někdy byla základní hodnota zdraví zcela odlišná od té, co platí nyní, jindy se zase karty měnily před každou hrou. Tým však poměrně rychle zjistil, že řada rozhodnutí z těchto rozhodnutí hře nepomáhala a v zájmu toho, aby se hrála lépe, přišli nyní s aktuálním konceptem.

Hagman uvedl, že chystané bitvy představují svěží variaci na normální zápasy, avšak s jednou kritickou změnou, kdy místo sázení o kostky, sázíte své zdraví. Každý hráč začíná s 10 jednotkami zdraví a na konci každého zápasu udělí při vítězství sokovi takové množství poškození, jako byla výše jeho sázek. Podle Hagmana je takto hra řádově napínavější. Díky malému fondu zdraví jsou totiž vypjatější i kola s nižšími sázkami, protože záleží na každém poškození, které udělíte.

Jelikož se ovšem režim chce také odlišit, budou zde i některá nová pravidla. V Battle Mode budou tak hráči např. používat již jen jeden balíček po dobu celého zápasu, což se značně podepisuje na stylu hraní. Hagman zdůraznil, že hnacím pohonem celého režimu se stává to, co asi udělá váš soupeř. Podle odehraných karet můžete usuzovat, co soupeř zahraje dál, přičemž stejně tak můžete této znalosti sami využít, abyste déle podrželi vlastní karty. „Věděli jsme, že po řadě odehraných zápasů bylo předpovídání toho, co se asi nachází v balíčku vašeho soupeře, něco, co přidalo spoustu zábavy.“

Podle dalších poznámek, které Hagman uvádí, má úplného vyčerpání zdraví jednoho hráče trvat asi 20 minut, ač je prý možné, že se kvůli nízkým sázkám jednotlivé hry protáhnou. „Abychom udrželi bitvy kolem 20 minut, přidali jsme i tzv. High Stakes Rounds, která začínají od 5. kola. High Stakes Rounds začínají sázkami od dvou bodů poškození, takže jsou mnohem smrtelnější než běžná kola,“ napsal Hagman k důležité podmínce režimu. Další funkcí, kterou na konec zmiňuje, je pak i poměrně logické omezení, že hráč může do kola vsadit jen takové množství zdraví, kterým sám aktuálně oplývá. 

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama