Kreativní ředitel vysvětluje, proč nové Need for Speed nepřijelo na konzole minulé generace
PlayStation 5 a Xbox Series už jsou na trhu celé dva roky. A zatímco někteří vydavatelé a vývojáři i nadále myslí také na konzole minulé generace, jiní už se soustředí pouze na nové mašiny. To platí i pro studio Criterion a další díl Need for Speed.
- Kieran Crimmins promluvil o vývoji nového Need for Speed
- Autoři se již nechtěli ohlížet na konzole minulé generace, aby mohli doručit nejlepší možný zážitek
Kreativní ředitel Kieran Crimmins v rozhovoru pro magazín Traxion vysvětlil, že chtěli autoři zajistit nejlepší možný zážitek, což je i důvod, proč museli konzole minulé generace odstřihnout.
“Možnost hrát [Unbound] ve 4K rozlišení, 60 snímcích za vteřinu a s HDR přináší zcela transformativní závodní zážitek. A k tomu máme nový systém fyziky, ovládání, nové efekty a grafiku. Myslím si, že tomu porozumí každý, kdo si hru zahraje.”
Crimmins následně dodal, že by poslední díl nejradši zprovoznil třeba na hodinkách, aby se k němu dostalo co největší množštví hráčů, zároveň ale nechtěl dělat kompromisy, které by se zákonitě podepsaly na celkové kvalitě.
Sluší se dodat, že podobným směrem jdou také další týmy operující pod hlavičkou Electronic Arts. Konzole minulé generace vynechá například Star Wars Jedi: Survivor nebo remake Dead Space.