Kooperace Halo Infinite byla o měsíce odložena. Spolu s ní se odsouvá i režim Forge
Když jsme před rokem dostali informaci o neurčitém odkladu Halo Infinite pravděpodobně jsme si nepředstavili, že se z čekání vyklube 12 měsíců, a to navíc takových, že stále ani nevíme, kdy hra přesně vyjde. I kdyby ale náhodou ano, a naše intuice nás nad očekávání nezklamala, fakt, že se po roce dostaví produkt postrádající klíčové prvky série, neprohlédl už asi opravdu nikdo. Jak vývojáři totiž oznámili, nejnovější Halo nenabídne při vydání tradiční možnost kooperativního průchodu kampaní ani online režim Forge.
- Kooperativní režim kampaně pro Halo Infinite dorazí až s 2. sezónou
- Režim Forge se odsouvá ještě dále a dorazí až se 3. sezónou
- Odkad obou režimů se tak při plánované délce sezón pohybuje o 3, resp. 6 měsíců.
Důvodem, proč si na kooperaci i Forge počkáme o několik měsíců déle, je podle vývojářského studia 343 především nespokojenost vývojářů se současnou kvalitou produktu. „Je naší smutnou zprávou oznámit, že jsme se kvůli zacílení na dodání co nejkvalitnějšího zážitku hned při vydání rozhodli učinit obtížné rozhodnutí odložit doručení kooperativní kampaně v den vydání. Spolu s tím jsem se rozhodli jednat obdobně i ve věci odkladu [multiplayerového režimu] Forge,“ pronesl v rámci vývojářského videa kreativní ředitel Joseph Staten (cca 17. minuta).
Vývojáři rovněž podotkli, že kooperace a Forge nedorazí po vydání společně. Podle Statena máme projití příběhu s přáteli očekávat až spolu s druhou sezónou multiplayeru, kdežto sdílení a zkoušení komunitního obsahu ve Forge až se sezónou třetí. V překladu to tak znamená, že při průměrné délce sezón dorazí kooperativní režim v horizontu prvních 3 měsíců od vydání, zatímco Forge až v horizontu 6. měsíců.
Jelikož je ale vše špatné pro něco dobré, došlo koncem videa i na potvrzení toho, že se už zanedlouho (patrně již příští týden na Gamescomu) dočkáme odhalení konkrétního data vydání a informací k dalšímu multiplayerovému testu.