Killing Floor 2 obohatí dynamická obtížnost
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Killing Floor 2 obohatí dynamická obtížnost

Killing Floor 2 obohatí dynamická obtížnost

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

10. 2. 2016 11:23 1
Reklama

Multiplayerová zombie FPS Killing Floor 2 představuje herní mechaniku Game Conductor. Ta na základě úspěchů nebo neúspěchů hráčů upraví množství a typ nepřátel v jednotlivých vlnách. Za úkol má upravit obtížnost tak, aby před hráči vždy stála výzva, která pro ně nebude zároveň nepřekonatelná a frustrující.

Už první díl kladl na hráče určité nároky, pokračování by z nich rozhodně slevovat nemělo a slibuje intenzivní zážitek pramenící z nelítostného boje o přežití v boji proti záplavám nemrtvých. Game Conductor má ale vnést do hratelnosti svěží vítr. Tripwire Interactive, tvůrci hry, představují prvek jako mechaniku která “zvýší nebo poleví na intenzitě nepřátelských vln, v rámci určitých hranic”. Nehrozí tedy, že by vás hra nechala projít úrovní i tehdy, pokud nejste schopni trefit stodolu když v ní stojíte, ani vás neubije neporazitelnou hordou nepřátel pokud se vám obzvláště daří.

Oznámení se ale u hardcore fanoušků setkalo s mírnou nevolí. Především příznivci nejdrsnější obtížnosti The Hell On Earth, přivyklí na opravdu náročný boj, tvrdí, že kouzlo obtížnosti je v její přímočarosti. “Pokud dostáváte na frak, je to váš problém, musíte se zlepšit.”

Game Conductor se do hry zapojí s patchem vydaným někdy během tohoto nebo následujícího týdne. Součástí aktualizace budou i klasické opravy a tvůrci pracují na novém perku, který má přinést do Killing Floor 2 více výbuchů. Společně s tím se pro hru chystají i nové zbraně.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama