Kena: Bridge of Spirits stírá rozdíl mezi cutscénou a gameplay pasáží. Autoři vysvětlili, jak se jim to podařilo
i Zdroj: Hrej.cz
Kena: Bridge of Spirits Novinka Kena: Bridge of Spirits stírá rozdíl mezi cutscénou a gameplay pasáží. Autoři vysvětlili, jak se jim to podařilo

Kena: Bridge of Spirits stírá rozdíl mezi cutscénou a gameplay pasáží. Autoři vysvětlili, jak se jim to podařilo

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

5. 4. 2021 11:30

Kena: Bridge of Spirits zaujme především vizuální stránkou, trailery vzbuzují dojem, že jde o animovanou pohádku určenou pro mladší publikum. Nejde přitom pouze o cutscény, vysokou úroveň drží i gameplay záběry. A právě k tomu se naposledy vyjádřili vývojáři ze studia Ember Lab.

Reklama

  • V cutscénách autoři využívají assety ze samotné hry
  • Studio spoléhá na vysokou úroveň animaci
  • Dle původního plánu se z Keny měl stát animovaný seriál

O vývoji promluvil Mike Grier, spoluzakladatel Ember Lab. Vývojáři investovali mnoho času do rozvoje okolního světa, velký důraz totiž kladou na vyprávění skrze prostředí. „Veškerá práce související s vývojem světa se přenáší do filmečků, protože využíváme stejné assety. Vizuální styl tedy pomáhá udržet stejný pocit mezi cutscénou a gameplay pasáží,“ vysvětlil.

Velký kus práce odvedli hlavně animátoři. Právě kvalita gameplay animací je podle něj často přehlížena. Kena a další postavičky působí skvěle v rámci krátkých filmečků, o to důležitější ale bylo zachovat vysokou úroveň animací i v gameplay pasážích. A právě tím se podařilo sjednotit výsledný dojem z celé hry.

Pokud se podíváme do historie studia, zjistíme, že se původně soustředilo právě na tvorbu animací a speciálních efektů. Na kontě mají hned několik filmečků, ostatně i Kena měla být původně pohádkou. „Když jsme začali dávat dohromady nápady k příběhu, mysleli jsme si, že půjde o animovaný sériál, nebo film. Ale jakmile jsme začali rozvíjet koncept kolem Rot, věděli jsme, že to musí být videohra,“ prozradil Grier. Jen pro vysvětlení - jako Rot jsou označováni výše zmínění společníci. Grier dodal, že právě oni se nakonec stali hlavním elementem celé hry.

Kena a její přisluhovači se naposledy objevili na akci Future Games Show, autoři do traileru namíchali filmečky, pobíhání po světě a také pár akčních pasáží. Hra byla posunuta až na konec léta, vyjít by měla 24. srpna. Bridge of Spirits míří na konzole PlayStation 5, PlayStation 4 a na PC.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama