Kaufland a Sinners představují druhou generaci fofrtašky. Tu už si budete moct v limitované edici koupit
i Zdroj: Tisková zpráva / Kaufland / Sinners
Kuriozity Novinka Kaufland a Sinners představují druhou generaci fofrtašky. Tu už si budete moct v limitované edici koupit

Kaufland a Sinners představují druhou generaci fofrtašky. Tu už si budete moct v limitované edici koupit

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

15. 3. 2023 09:29 1

Z partnerství obchodního řetězce Kaufland a esportové organizace Sinners vloni vznikl virální vtip v podobě gamingové nákupní tašky na kolečkách. Ta představovala průnik herního merche a stereotypního vybavení nakupujících seniorů. O Fofrtašku byl ale takový zájem, že vznikla druhá generace, která půjde do prodeje.

Reklama

  • Kaufland a Sinners startují prodej Fofrtašky 2.0
  • Začne dnes v 17:00
  • Původně šlo o vtip na sociálních sítích, ale zájem byl takový, že taška skutečně vznikla

Ten odstartuje dnes v 17:00 a v omezeném množství lze bizarní vybavení koupit v eshopu Sinners. Podobně jako původní koncept nabízí pojízdná nákupní taška prostor určený pro nákup společně s herními periferiemi, solární panel pro nabíjení akumulátorů, LED osvětlení nebo kvalitní odpruženou konstrukci koleček a madla. Taška také splňuje rozměry příručního zavazadla do letadla. Nejde tedy jen o vtipný doplněk, ale pro cestující hráče může být i celkem praktickou výbavou.

K propagaci vzniklo i bizarní video, ve kterém vystupuje esportovec Sebastian “Beastik” Daňo, manažeři organizace Moritz Straube a Max Euler, Uladzislau Prymerau jako zástupce Kauflandu, důchodkyně Vlasta nebo designér Šimon Brabec. Právě ten pod záštitou studia Braasi Industry stojí za designem tašky. Na něm se podílela také agentura DDB FTW.

“Partnerstvím se SINNERS jsme měli od začátku v plánu konzistentně bavit v průběhu celého roku. Množství projektů, se kterými jsme úspěšně oslovili mladé hráče a přiblížili jejich svět i starším generacím, však předčilo naše očekávání. Tato snaha spojovat generace vedla právě až ke vzniku Fofrtašky 2.0,” dodává šéf digitálního oddělení Kaufland Česká Republika Petr Hoffmann.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama