joan-of-arc-prvni-obrazky-a-nove-informace
Novinka Joan of Arc - první obrázky a nové informace

Joan of Arc - první obrázky a nové informace

sleepless.

sleepless.

28. 6. 2003 15:10
Reklama

Netrvalo dlouho a po nedávném oznámení akční-RPG-strategie Joan of Arc jsou tu podrobnější informace a první herní obrázky, a to díky rozhovoru na PC IGN. Trevor Chan se přiznal, že po několika obchodních simulacích se chtěl vrátit spíše k něčemu jako jeho RTS Seven Kingdoms a po přečtení několika historických knih si řekl, že Johanka je nejen nejznámější (nejen) středověkou bojovnicí, ale i ikonou, kterou zná snad každý, což mu posléze potvrdili i lidé z Enlightu, kteří projevili k této látce stejnou míru entusiasmu. Chan pak vysvětloval princip mixu akce a strategie, ale upřímně řečeno si to stále moc nedokážu představit. Johanka bude na začátku prakticky sama jen s pár přáteli a jak poroste její reputace, přidají se k ní další lidé či generálové se svými vojsky. No a zkrátka v některé bitvě bude potřeba, abyste zastali pozici vojevůdce, takže se budete muset nějak přepnout do strategické pozice, ze které budete komandovat lučištníky, pěchotu, palcátníky. U nich budete vidět hodnoty jejich morálky, zdraví apod. Jinými slovy, že hra měla reflektovat chaotické boje středověku (úpss...), a dále měla umožňovat vyhrát misi tou i onou cestou. Proto vše si vytvořili vlastní engine, který se má vyrovnat schopnostem současných i budoucích technologickým řešení pro jejich budoucí strategie i akční hry. V Johance budete mít na starost palcátníky pro boj na blízko, lučištníky pro střelbu a pěchotu a jízdu pro útok. A i když Trevor stále všechny utvrzoval, že ovládání bude jednoduché a všechno bude „easy“ stále není možné říct, jak bude fungovat přechod mezi složkou akční a strategickou. Pochopit lze RPG stránku, kdy budete moct zkušenostní body utratit za řadu věcí, které se budou věnovat akci Panny Orleánské, jejímu strategickému velení, kdy k obojemu i dalšími atributům pomůže získání speciální předmětů/artefaktů, nemluvě o nových zbraních, které také ovlivní vaše bojové schopnosti. A dále si užijete maskování v lesích, taktických výhod při střelbě z vyšších pozic či přepadů z úzkých soutěsek. Takhle už to zkrátka vypadá na nadějnější hru, než bylo možné soudit dle první údajů. Každopádně uvidíme na podzim.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama