jak-vznika-akce-ryse-son-of-rome
Novinka Jak vzniká akce Ryse: Son of Rome

Jak vzniká akce Ryse: Son of Rome

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

29. 7. 2013 11:20
Reklama

Znovuoznámení Ryse: Son of Rome vrhnulo nový pohled na titul, jenž byl vnímán jako technologické demo pro pohybové ovládání. "Znovu a lépe," řekli si v Cryteku a "nová" Ryse už vypadá jako plnohodnotná a velmi efektní akce z prostředí antiky, která by mohla být splněným snem fanoušků televizního seriálu Řím z produkce HBO.

Vedle E3 záběrů jsme se nyní dočkali také čtyři a půl minuty dlouhého pohledu za scénu. Ve vývojářském videu je možné sledovat nahrávání mimiky a porovnat výrazy herce se záměrnými body okolo úst a očí s virtuální scénou, v níž centurion žene své mužstvo do boje. Nejde ale jen o výrazy ve tváři, i když ty jsou zásadním tvůrcem atmosféry a reálného pocitu. Ve scéně na fóru, kde se loučí dva bojovníci, a následně se rozpoutá bojová vřava, je vidět extrémně přesné převedení pohybů a postavy díky tomu nevypadají jako hadroví panáci, ale jako lidská těla, která mají určitou hmotnost. A pochopitelně dojde i na řeč čísel: hlavní hrdina Marius Titus má několik úrovní v obličeji, simuluje se mu několik set svalů a kloubů, a to díky výkonu nové generace konzolí a aktuální verze Cry Enginu.

Ryse: Son of Rome by mělo vyjít v posledním čtvrtletí letošního roku, domovskou platformou antické rubanice bude Xbox One. Na Vánoce tedy přejme pevnou ruku, ostrý meč a vae victis...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama