Jak měla vypadat zrušená kampaň v Call of Duty: Black Ops 4? Gigantický leak nabízí spoustu podrobností
i Zdroj: Activision
Call of Duty: Black Ops 4 Novinka Jak měla vypadat zrušená kampaň v Call of Duty: Black Ops 4? Gigantický leak nabízí spoustu podrobností

Jak měla vypadat zrušená kampaň v Call of Duty: Black Ops 4? Gigantický leak nabízí spoustu podrobností

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

10. 8. 2022 15:34

Série Call of Duty tradičně vedle silného multiplayeru přináší i filmové příběhové kampaně. Nejsou sice dokonalé, řada hráčů na ně ale nedá dopustit. Jednou z mála výjimek bylo pokračování Call of Duty: Black Ops 4, které singleplayer vůbec nenabízelo. Původně ale v plánu bylo, podrobnosti nyní zveřejňuje komunita, která se dostala k odloženým datům.

Reklama

  • Na Reddit unikly podrobné informace o zrušené kampani pro čtvrté Call of Duty: Black Ops

Detaily se objevily na subredditu GamingLeaksAndRumours, kde je sdílel uživatel s přezdívkou Purpletoaster20. Údajně jde o výsledek několika měsíců průzkumu a sběru informací, který má vyvrcholit půlhodinovým podrobným videem, připravovaným někdy na příští týden. Zatím si tak musíme vystačit jen s poměrně obsáhlými textovými informacemi.

Singleplayerová kampaň měla původně nést název Career a vlastně tak úplně singleplayerová nebyla. Primárně šlo o kooperativní režim pro čtyři hráče ve dvou vzájemně soupeřících týmech, ženoucích se za konkrétními cíli a misemi. Unikátní herní koncept měl představovat specialisty, fungovat jako live-service a zároveň vystavět příběhové pozadí světa, ve kterém by se následně odehrával multiplayer. Kampaní ale mělo jít projít i v menším počtu, případně úplně sám. Prázdná místa pak vyplnila umělá inteligence. 

Režim byl ale z vývoje vyškrtnut. Jednak proto, že byl podle prvních testů velmi repetitivní a moc nefungoval. Vedle toho také protože byl vývoj výrazně uspíšen, aby Black Ops 4 stihly vyjít před tehdejším hegemonem Red Dead Redemption 2.

Příběhově se zápletka měla odehrávat v roce 2070 a navazovat na události Black Ops 3. Úsměvnou náhodou je, že základem příběhu byl rok plný katastrof v podobě globální pandemie a klimatických katastrof (hra vycházela v roce 2018, ještě před vypuknutím pandemie covidu). Během vzniklého roku chaosu lidstvo válčilo o každý dostupný zdroj.

Proti sobě měly stát frakce Free People’s Army a World United Nations, tedy v podstatě partyzáni a národní speciální jednotky. Hráči si mohli vybrat sympatičtější stranu a hájit její zájmy. Perspektiva pak měla výrazně měnit, jak se bude příběh pro konkrétního hráče odvíjet. Kampaň tedy zřejmě počítala s vysokou znovuhratelností.

Vývojáři počítali s rozdělením světové mapy na menší množství regionů s většími dílčími mapami, ve kterých se odehrávaly jednotlivé mise. Klíčovým prvkem byly samozřejmě divoké přestřelky s různými nepřáteli, největší perličkou měly být momenty, kdy se na bojišti zároveň střetnou oba týmy hráčů a navzájem si zkomplikují život. Také se počítalo s vedlejšími misemi, využitím vozidel, speciálních schopností a dalších zajímavých prvků. 

Za hraní kampaně pak hráči získávali zkušenostní body a skrze systém progressu odemykali nové vybavení a zbraně.

Původní příspěvek obsahuje i popisky čtyř příběhových misí, v případě zájmu si tedy můžete přečíst jaké postavy měly v zápletce hrát hlavní role. Součástí je také více než 400 obrázků konceptů, storyboardů a dalších materiálů připravovaných pro vývoj.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama