Hyper Scape nedostává očekáváním Ubisoftu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Hyper Scape nedostává očekáváním Ubisoftu

Hyper Scape nedostává očekáváním Ubisoftu

Patrik JeIínek

Patrik JeIínek

2. 10. 2020 14:00 2
Reklama

Pokus Ubisoftu o vstup na pole battle royale žánru se prozatím nesetkává s úspěch, které si tento vydavatel představoval. Přestože tedy Hyper Scape zamířil mezi hráče relativně nedávno, jeho přítomnost zůstala mezi skalními fanoušky žánru bez většího povšimnutí.

Prostřednictvím sdělení na oficiálních stránkách hry se Ubisoft ústy vývojářského týmu přiznává, že přijetí plné verze, ať už vzhledem k počtu hráčů nebo kritice médií, doposud zcela nenaplnilo předsevzaté cíle. Vzhledem k nízkému zájmu hráčů, se proto vývojáři rozhodli poskytnou stručný vhled do herních mechanismů, na kterých chtějí stavět budoucí podobu titulu.

Ve svém popisu vývojáři předně zmiňují, že ačkoli hra původně cílila na rychlé a náročné souboje založené předně na umu hráče, od vydání sesbíraná data jednohlasně prokázala, že původní laťka byla nastavena až příliš vysoko. Vzhledem k extrémní rychlosti hry, obtížnějšímu míření a nesnadnému pohybu se tak podle slov vývojářů jednalo o častý problém, který zejména nováčkům zabránil v plnohodnotném užití hry. Právě k jejich dalšímu přilákání má proto vedle úprav hratelnosti posloužit i rozšířený tréninkový režim a další výukové aktivity.

Své obměny se mimo herních principů dále dočkají i dostupné režimy. Jednou z prvních chystaných novinek se tak kupříkladu stane začlenění Respawn systému či představení režimů ve stylu deathmatch. Autoři spolu s těmito změnami současně naznačují i to, že zvažují přepracování časově omezených režimů a rozdělení hráčské komunity napříč jednotlivými herními režimy. Konkrétně komunita by se ale koneckonců už brzy měla dočkat jiné novinky, a sice první verze Ranking systému, který dorazí spolu s druhou sezónou.

Jako poslední, ale současně neméně důležitý bod programu, přichází otázka cross-play, tedy možnosti hraní napříč platformami. Zde vývojáři konstatují, že možnost zápolení s majiteli odlišných platforem přibyde dříve, než bylo původně plánováno. Navzdory tomuto tvrzení však bližší termín neprozradili.

Kde tým vývojářů byl již trochu sdílnější, tím byla plánovaná restrukturalizace studia. Dozvěděli jsme se tak, že tým Hyper Scape bude do budoucna následovat postup, jenž se v minulosti osvědčil autorům Rainbow Six: Siege, tedy systém oddělených buněk. Autoři si od této změny slibují především zlepšení plánování a vyšší koncentraci na individuální problémy vývoje hry. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama