Hned několik týmů pracujících pod záštitou PlayStation Studios využívá engine Decima od Guerrilla Games
i Zdroj: Guerrilla Games / Sony Interactive Entertainment
Novinka Hned několik týmů pracujících pod záštitou PlayStation Studios využívá engine Decima od Guerrilla Games

Hned několik týmů pracujících pod záštitou PlayStation Studios využívá engine Decima od Guerrilla Games

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

6. 10. 2022 09:14

V poslední době jsme svědky zvyšující se popularity technologie Unreal Engine, na nástroje z dílny Epic Games spoléhá čím dál víc autorů. To ale neplatí pro týmy pracující pod záštitou Sony, ty mají jiného favorita.

Reklama
Reklama

  • Šéf PlayStation Studios potvrdil, že interní týmy ve velké míře spoléhají na engine Decima
  • Sony klade důraz na rozvíjení této technologie

Řeč je o enginu Decima od Guerrilla Games. Ten posloužil jako základ pro tituly značky Horizon, byl ale propůjčen i jiným projektům. Příkladem může být studio Kojima Production, které jej využilo jako základní stavební kámen pro Death Stranding. Krátce po vydání hry navíc vyšlo najevo, že se na hře podílely desítky lidí přímo z amsterdamského studia, závěrečné titulky zmínily 70 vývojářů.

Šéf PlayStation Studios nastínil plány s live-service tituly. Na PC se zřejmě objeví bez zpoždění
i Zdroj: Naughty Dog / Sony Interactive Entertainment

Šéf PlayStation Studios nastínil plány s live-service tituly. Na PC se zřejmě objeví bez zpoždění

Společnost Sony dala jasně najevo, že hodlá ve velké míře investovat do live-service titulů. A zatímco singleplayerové hry…

5. 10. 2022 09:54

Hermen Hulst, který shodou okolností patří mezi zakladatele Guerilla Games, se nijak netají tím, že engine využívají i další týmy pod deštníkem PlayStation Studios. “Máme několik studií, která využívají engine Decima od Guerrilla Games. Je pro nás také důležité rozvíjet naši technologii, tuto myšlenku sdílíme s našimi studii,” řekl v rozhovoru pro magazín Famitsu.

Decima samozřejmě poslouží i při vývoji dalších her v sérii Horizon, což platí i pro VR odbočku Call of the Mountain. Nebylo by žádné překvapení, pokud by engine znovu využil Kodžima během přípravy pokračování Death Stranding, o němž se nyní spekuluje. Snad se brzy dozvíme více.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama