Halo Infinite od příští sezóny nabídne ray tracing. AMD spolupracuje i na Callisto Protocol nebo Forspoken
i Zdroj: Microsoft
Halo Infinite Novinka Halo Infinite od příští sezóny nabídne ray tracing. AMD spolupracuje i na Callisto Protocol nebo Forspoken

Halo Infinite od příští sezóny nabídne ray tracing. AMD spolupracuje i na Callisto Protocol nebo Forspoken

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

5. 11. 2022 15:00

Multiplayerová střílečka Halo Infinite brzy přivítá technologii ray tracingu. Potvrdila to společnost AMD během svého streamu AMD Presents Together we advance_gaming. Změna se bude týkat režimů Arena a Big Team Battle a čekat ji můžeme na startu třetí sezóny, tedy 7. března příštího roku.

Reklama

  • Halo Infinite ve spolupráci s AMD nabídne ray tracing
  • Přijde se třetí sezónou, tedy snad 7. března příštího roku
  • AMD také poskytuje podporu při vývoji The Callisto Protocol, Forspoken a enginu Snowdrop od Ubisoftu

Konkrétně se mají na co těšit majitelé grafických čipů generace Radeon RX 7000 a mezi zvýrazněné přednosti patří “lepší osvětlení, ostřejší stíny nebo lepší výkon”. Třetí sezóna měla do Halo Infinite dorazit dříve, v září však byla odložena, jak už je u hry zvykem. V současnosti se hráči těší na zimní aktualizaci, naplánovanou na 8. listopadu, která snad konečně přinese očekávanou online kooperaci a kreativní režim Forge.

AMD představilo nové grafické karty RX 7900. Lákají na novou architekturu a nižší cenu než konkurence, přímé srovnání ale chybí
i Zdroj: AMD

AMD představilo nové grafické karty RX 7900. Lákají na novou architekturu a nižší cenu než konkurence, přímé srovnání ale chybí

Zatímco NVIDIA odhalila svou novou generaci grafických karet už v říjnu letošního roku, AMD si počkalo o měsíc déle. Nakonec…

4. 11. 2022 10:31

Studio 343 Industries mezitím prochází personálními změnami a velkou restrukturalizací. Dlouhodobě se také spekuluje o tom, že má Halo přejít z in-house technologie Slipspace na Unreal Engine. To ale zatím potvrzeno nebylo.

AMD během zmíněného streamu oznámilo také spolupráci se studiem Striking Distance (The Callisto Protocol) a Luminous Productions (Forspoken). Zároveň má spolupracovat s Ubisoftem na dalším zlepšování enginu Snowdrop, pohánějícím některé tituly francouzského vydavatele (Division, Mario + Rabbids, Rocksmith, Avatar: Frontiers of Pandora).

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama