Grafické oddělení Elden Ringu je pod silným náporem kvůli vizuálu Demon’s Souls pro PS5
i Zdroj: Hrej.cz
Elden Ring Novinka Grafické oddělení Elden Ringu je pod silným náporem kvůli vizuálu Demon’s Souls pro PS5

Grafické oddělení Elden Ringu je pod silným náporem kvůli vizuálu Demon’s Souls pro PS5

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

2. 1. 2022 09:25 1

Demon’s Souls, s nímž Sony vytasilo u příležitosti předloňského vydání PlayStationu 5, i dnes tvoří etalon grafického ztvárnění. Vizuální aspekt slavného remaku od studia Bluepoint se ale taktéž zdá být nespornou výzvou pro tvůrce jeho předobrazu – studio FromSoftware. V rámci svého čerstvého vyjádření pro magazín Edge se designér Hidetaka Mijazaki za zbylé studio vyjádřil, že grafici, kteří na Elden Ringu pracují, vnímají nátlak, jenž na ně remake Demon’s Souls vyvíjí.

Reklama

  • Designér Hidetaka Mijazaki prozradil, že grafici Elden Ringu bojují s tlakem, který na ně klade remake Demon’s Souls
  • Vylepšení grafického ztvárnění se nově stává důležitým tématem ve studiu FromSoftware

Pocit, že se výsledkem své práce musejí práci Bluepointu přiblížit, pociťují podle Mijazakiho vývojáři Elden Ringu již delší dobu. Současně podtrhuje, že kvalita vizuálu není ve FromSoftware tématem jen u jejich nejnovějšího projektu, ale i u těch, které budou teprve následovat. Dle jeho slov byla grafika po dlouhou dobu opomíjena a brána za sekundární záležitost, kterou vývojáři řešili až po dodělání priorit.

„Tohle je [při podobné příležitosti] vždy chvíle, kdy pociťuji mírnou provinilost vůči grafickému týmu, neboť jsem si vědom, jak usilovně pracují,“ doplnil s následnou pochvalou programátorů i grafiků Mijazaki. Ve směru Demon’s Souls navázal pak tím, že hru prostřednictvím jejího remaku dosud ani nehrál, jelikož jej nenaplňuje hrát hru, u jejíhož zrodu sám stál. Určitou váhu zde přikládá také tomu, že by jej podobná zkušenost patrně vedla k přehlcení starými vzpomínkami a emocemi. 

Na konec pochválil Mijazaki Bluepoint Games za skvěle odvedenou práci a také fakt, že se jim do jejich remaku podařilo implementovat několik vylepšení, které originál nabídnout nemohl. Nezbývá tak než důvěřovat, že se některá z nich promítnou i do blížícího se titulu od FromSoftware.

Elden Ring vychází 25. února pro PlayStation 4|5, Xbox One, Xbox Series a PC.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama