God of War Ragnarok nabídne celou řadu asistencí pro indisponované hráče
Studio Santa Monica se skrze oficiální blogový příspěvek pochlubilo rozšířením možností asistence různě indisponovaným hráčům v rámci God of War Ragnarok. Dohromady tak titul nabídne 60 různých prvků, kterými lze hru přízpůsobit dle konkrétních potřeb.
- Santa Monica Studios představují asistence postiženým hráčům u God of War Ragnarok
Z PC verze rebootu God of War přechází funkce automatického sprintu, zachytávacího bodu uprostřed obrazovky a možnosti přepínání na permanentní míření a permanentní blokování.
Výraznými změnami prošel systém titulků. Ten nabízí velmi komplexní možnosti úprav včetně nastavení barev jednotlivých sekcí textu, rozměrů, podkladů, kontrastu nebo titulků zvuků na pozadí. Podobně lze pracovat i s grafickým rozhraním jako takovým, včetně in-game ikon u interaktivních předmětů. Na ovladači půjde přenastavit mapování jednotlivých kláves a pozměnit lze i kombinace ovládání.
Pro hráče, kteří mají problém se zrakem a rozpoznáním barev je připraven vysokokontrastní režim, ve kterém budou klíčové objekty na obrazovce do nastavené míry zvýrazněny kontrastními barvami. Ragnarok také umí pomoct s navigací, překonáváním překážek ve světě nebo upozornit zvukovým efektem na to, že se v blízkosti nachází něco důležitého nebo užitečného.
Vedle toho autoři plánují i další asistence například pro souboje a zveřejnili loňský odhalovací trailer s audio deskripcí.
God of War Ragnarok by měl vyjít během letošního roku na PlayStation 4 a PlayStation 5.