God of War Ragnarök poběží na PlayStationu až ve 120 FPS. Má to ale háček
Ohledně očekávaného PlayStation titulu God of War Ragnarök nyní unikají klíčové informace, recenzenti též konečně mají možnost sdílet své první dojmy z hraní. A dozvídáme se také, jak plynule a v jakém rozlišení hra na PS5 poběží.
- God of War Ragnarök nabídne hned čtyři grafické režimy na PS5
- Bude možné dostat se až na 120 FPS
- Na PS4 hra poběží klasicky ve Full HD na 30 FPS
Co se týče hraní na starší konzoli Sony PlayStation 4, tady Ragnarök rozehrajete na Full HD rozlišení (u PS4 Pro na 4K rozlišení) a uzamčených 30 FPS. Zcela odlišná situace je však na PlayStation 5. Hráči na konzoli nové generace totiž dostanou k dispozici hned čtyři grafické režimy.
Respektive dva základní – upřednostnit rozlišení s plnohodnotným 4K a 30 FPS, anebo upřednostnit výkon s 60 FPS a horším rozlišení s 4K upscale. Hra však nabídne také speciální režim vysoké snímkovací frekvence. V módu zaměřeném na rozlišení se tak plynulost může posunout ke 40 FPS, v režimu výkonu klidně i přes 60 FPS.
Co konkrétně znamená “přes 60 FPS” popisuje australský server Press Start, který uvádí, že ve vylepšeném režimu výkonu na PS5 lze směřovat až ke 120 FPS v některých částech hry. Druhým dechem dodává, že bude třeba také HDMI 2.1.
God of War Ragnarök vychází již 9. listopadu na PlayStation 4 a 5. Než se tak stane, můžete si přečíst naše první dojmy z hraní.