Ghost of Tsushima posloužil jako inspirace při vývoji Star Wars Outlaws
Kreativní ředitel Julian Gerighty prozradil, že při vývoji Star Wars Outlaws často přemítal o struktuře akční adventury z produkce studia Sucker Punch.
- Julian Gerighty přiznal, že se při vývoji Star Wars Outlaws inspiroval strukturou hry Ghost of Tsushima
- Titul od Sucker Punch podle něj nabídl věrohodný svět a trefil se do fantazie hráčů
Ubisoft je často kritizován za jistou šablonovitost, která se projevuje především v titulech s otevřeným světem. Tvůrci ze studia Massive Entertainment se nad touto výtkou podle všeho trochu zamysleli, během přípravy Star Wars Outlaws se rozhodli učinit změny. Čím se nechali inspirovat?
Téma otevřel Julian Gerighty v rozhovoru pro server GamesRadar. Jedna z otázek se týkala podobnosti s Red Dead Redemption 2 ohledně struktury otevřeného světa a některých herních mechanismů. Kreativní ředitel nicméně prozradil, že vycházel spíše ze hry Ghost of Tsushima.
„Red Dead Redemption je fenomenální, protože nabízí skutečný svět, ne jen pouhý seznam činností, které se často opakují. Ale myslím si, že pokud jde o Ghost of Tsushima, to, co se mi na něm líbilo, byla ta čistota, s jakou hra ztělesnila hráčovu fantazii. Příběh, svět, postava, všechno do sebe zapadá.”
Zda se i Star Wars Outlaws vyrovná fantazii a především očekáváním na straně hráčů, to se dozvíme 30. srpna, kdy hra dorazí na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series.