Genshin Impact už od vydání vydělal přes 90 miliard korun
i Zdroj: MiHoYo
Mobilní hraní Novinka Genshin Impact už od vydání vydělal přes 90 miliard korun

Genshin Impact už od vydání vydělal přes 90 miliard korun

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

2. 10. 2022 11:20

Genshin Impact se podle společnosti Sensor Tower Store Intelligence umísťuje od svého vydání (září 2020) na 3. pozici nejvýdělečnějších mobilních her. Za první rok vygeneroval celkové příjmy přesahující 2 miliardy dolarů, loni v květnu již překročil 3 miliardy dolarů a nyní zaznamenal příjmy ve výši 3,7 miliardy dolarů. První příčky, které hře brání v získání prvenství, pak za stejnou dobu ovládl často diskutovaný Tencent, resp. jeho Honor of Kings (5,5 miliardy dolarů) a PUBG Mobile (4,9 miliardy dolarů).

Reklama
Reklama

  • Čínské Genshin Impact vydělalo od září 2020 už 3,7 miliardy dolarů, tedy asi 93 miliard korun.
  • V posledních dvou letech se tak jedná o třetí nejvýdělečnější mobilní hru na světě a nejúspěšnější mobilní hru s principem gacha

Od uvedení na trh se Genshin Impact jakožto free-to-play hra čínské společnosti MiHoYo umístila nejen skvěle v celosvětovém žebříčku, ale rovněž i na 2. pozici ve výdajích hráčů mobilních her mimo Čínu s 2,5 miliardy dolarů, těsně nad 2,3 miliardy dolarů, které si připisuje Candy Crush Saga. Zde na první pozici stanul pouze stále populárnější Roblox, který si ve stejném čase připsal jen těsně nad 2,5 miliardy dolarů, a není tedy příliš daleko ve svém náskoku. V případě příjmů všech mobilních her s monetizací typu gacha, je pak nicméně Genshin Impact titulem číslo jedna.

Genshin Impact už od vydání vydělal přes 90 miliard korun
i Zdroj: Sensor Tower Store Intelligence

Je zajímavé, že navzdory tomu, že globální trh s mobilními hrami zaznamenal za první půlrok 2022 historický pokles příjmů, Genshin Impact zůstal nedotčen. Za 1. čtvrtletí dosáhly útraty hráčů 556 milionů dolarů, což je 16 procent více než loni, a ve 2. čtvrtletí sice už jen 413 milionů dolarů, ale i to je stále o 28 procent více než loni.

Pokud jde o zásah na různých světových trzích, Čína je očekávatelně hlavním zdrojem příjmů (33 %), a to před Japonskem (24 %) a Spojenými státy (17 %). Pokud jde o podíl na čínském trhu, App Store zde zastává zhruba 68 procent všech příjmů, kdežto 32 procent tvoří Google Play coby jeho hlavní konkurent. Mimo tento region, tj. v Evropě, Americe apod., je pak poměr vyváženější. App Store zaujímá 52 procent všech příjmů a Google Play zbývajících 48 procent.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama