Free-to-play bojovka MultiVersus se těší velké popularitě, dle žebříčku si jí vyzkoušelo přes pět milionů hráčů
Žánr bojovek je většinou velice specifický a věnuje se mu pouze malá část herní komunity. Kromě Super Smash Bros., které dokáže tuto bariéru prolomit, se zde moc populárních bojovek neobjevilo, nedávno vydanému MultiVersus se to ale povedlo. Hra se těší obrovské popularitě a WarnerBros. těží ze svých značek maximum, podobně jako Nintendo.
- WarnerBros. slaví s MultiVersus úspěch
- Do hry zamířily miliony hráčů a vývojáři slibují další obsah
MultiVersus začalo bobtnat už v rámci minulého týdne, kdy se hra dostala do otevřeného beta testování. WarnerBros. se rozhodlo, že zkusí formát free-to-play, což se bohatě vyplatilo. Maximální počet současně hrajících hráčů se od spuštění bety vyšplhal na více než 150 tisíc hráčů a každý den do hry zamíří desítky tisíc aktivních bojovníků.
WarnerBros. zatím nevydalo žádné statistiky, jak ale zmiňuje web PCGamer, celkový žebříček hráčů ukazuje, že hru vyzkoušelo už přes pět milionů hráčů. Důvod úspěchu je vidět hned v úvodním menu, ve hře totiž narazíme třeba na Toma & Jerryho, Shaggyho, Finna, Supermana a další velice známé postavy. Počet hráčů se dost možná bude ještě dále rozrůstat s dalšími postavami, které do hry zamíří – komunita si díky splnění speciální výzvy zajistila Ricka a Mortyho.