Fandom kupuje GameSpot, Metacritic, GameFAQs a další
Zábavní společnost Fandom, která kromě stránky pro tvoření encyklopedií pro různorodé projekty vlastní také Fanatical či ScreenJunkies, oznamuje masivní akvizici dalších značek ze zábavního a herního průmyslu a značně tak rozšíří svůj zásah uživatelů.
- Společnost Fandom zásadně rozšiřuje své působení
- Za nespecifikovanou částku kupuje GameSpot, Metacritic či GameFAQs
Za nespecifikovanou částku Fandom získává velké značky jako je GameSpot, Metacritic, GameFAQs, Gaint Bomb či TV Guide. Celkový zásah společnosti se tak rozšíří na 346 milionů uživatelů měsíčně. Hlavním tahákem je pochopitelně další prostor pro komerční partnery a reklamy, zároveň se Fandom chce stát číslem jedna pro interakci s komunitami a zážitky.
„Jsme nadšeni, že do naší platformy můžeme přidat tyto silné, autoritativní značky, díky čemuž rozšíříme naše byznysové kapacity pro partnery, reklamu i naše fanoušky. Jejich hodnocení, obsah a know-how nám učiní one-stop platformou pro fanoušky napříč zábavním i herním průmyslem,“ tvrdí ředitel Fandomu Perkins Miller.