EA zdůrazňuje význam singleplayerových her, live service tituly nicméně stále vedou
Společnost Electronic Arts musela před měsícem řešit PR fiasko, které způsobil příspěvek na oficiálním Twitteru, jenž se vysmíval hráčům singleplayerové her. EA nyní pro jistotu znovu zdůrazňuje, že jsou pro firmu velmi důležité.
- Andrew Wilson vysvětlil, proč si EA váží singleplayerových her
- Finanční ředitel Chris Suh připomněl, že live-service tituly tvoří stabilní zdroj příjmů
Vyjádření má na svědomí výkonný ředitel Andrew Wilson, který investorům prezentoval finanční výsledky za poslední čtvrtletí. Podle něj jsou singleplayerové hry důležitou součástí portfolia EA, oceňuje především jejich schopnost naplnit očekávání na straně hráčů.
“Víme, že naši hráči mají základní motivace, mezi které patří inspirace, únik, navazování vztahů, soupeření, sebezdokonalování a tvorba. To jsou ty věci, co nás jako hráče spojují, vytváření světů, postav a vyprávění příběhů jsou opravdu důležité prostředky k naplnění těchto motivací.”
Na jeho slova následně navázal finanční ředitel Chris Suh. za projev svého kolegu pochválil, jedním dechem ale dodal, že z finančního hlediska stále vedou live service tituly. Za vše mluví čísla - tituly využívající tento model tvoří více než 70 % celého byznysu EA. “Ukázalo se, že jde o velmi spolehlivý a stabilní zdroj příjmů, i nadále se jedná o hlavní hnací motor našich finančních výsledků.” Suh dodal, že do těchto her budou logicky i nadále investovat.