EA vkládá velké naděje do live service mechanismů chystaného Battlefieldu
Jak je známo, Battlefield 2042 letos dorazí bez příběhové kampaně. O to víc se autoři snažili o implementaci live service mechanismů, které mají za úkol dlouhodobě udržet zájem ze strany hráčů. Od nich si hodně slibuje finanční ředitel EA - Blake Jorgensen.
- Finanční ředitel EA vychvaluje live service model letošního Battlefieldu
- Hra by měla s fanoušky navázat dlouhodobý vztah
- Konkrétní detaily se objeví v následujících měsících
V rozhovoru s investory se nechal slyšet, že do chystaného Battlefieldu vkládá velké naděje, ať už jde o prodeje, nebo monetizační mechanismy zakomponované do hry. “O live service modelu, in-game monetizaci a dalších prvcích uslyšíte mnohem více v následujících měsících,” přislíbil.
“Právě teď vám nemohu mnoho říct, ale věřte, že na tom tým velmi tvrdě pracuje. Mají několik velmi unikátních nápadů ohledně toho, co můžeme udělat v budoucnu… Namísto prodejů v tomto roce se soustředíme také na vytvoření dlouhodobé interakce s našimi zákazníky. Chceme navázat dlouhodobý vztah, jaký jsme dlouho měli s fanoušky Battlefieldu. Portal je skvělým příkladem toho, jak to celé funguje.”
V týdnu se objeví Exodus, krátký filmeček, který poslouží jako příběhové pozadí, z něhož bude Battlefield 2042 vycházet. Premiéra je naplánována na čtvrtek, promítat se začne v 17:00.