Digital Foundry si chválí Switch verzi remasteru Crysis 3
Techničtí odborníci ze specializovaného magazínu Digital Foundry věnovali další čas hlubšímu testování remasterované trilogie Crysis. Po svém předchozím sdělení, že na PS5 běží připravovaná předělávka druhého dílu v 60 FPS při rozlišení 1440p a bez použití ray tracingu se zástupci redakce podívali na zub třetímu dílu pro nejslabší cílovou platformu. A světe div se, podoba remasteru využívající vylepšeného portu z předminulé generace je na Switchi příjemně překvapila.
- Remaster třetího Crysis běží na Switchi podle Digital Foundry téměř bezproblémově
- Vyhovuje jak plynulostí, tak kvalitou obrazu
Úspěšné přenesení remasteru třetího dílu na konzoli Nintenda je podle Digital Foundry dáno dvěma základními důvody. Tím prvním je relativně snadná škálovatelnost titulu, jenž běžel se zádrhely i na Xboxu 360 a PS3, a tím druhým, že se na tvorbě podílí zkušené vývojářské studio Saber Interactive, stojící mimo jiné i za Switch verzí třetího Zaklínače.
Finální dojem je pak takový, že hra na Switchi vyniká jak vyšší plynulostí se stabilní hladinou 30 FPS, tak i podstatně kvalitnějším obrazem, než tomu bylo u předminulé generace, na které oproti dalším verzím staví. Za tento úspěch vděčí zejména odstranění rušivého post-processu, jenž svého času zakrýval absenci výkonu konzolí, užití dynamického rozlišení až do 900p při zapojení do docku, osvětlení scén v reálném čase a přechodu na moderní technologii vyhlazování hran.
Kompletní trilogie remasterů Crysis dorazí v jednotném balíčku už letos na podzim na Nintendo Switch, PlayStation 4|5, Xbox One, Xbox Series a PC.