Darkest Dungeon II nabádá hráče k vyzkoušení Early Accesu. Do jeho zahájení nás zve novou upoutávkou
i Zdroj: Hrej.cz
Darkest Dungeon 2 Novinka Darkest Dungeon II nabádá hráče k vyzkoušení Early Accesu. Do jeho zahájení nás zve novou upoutávkou

Darkest Dungeon II nabádá hráče k vyzkoušení Early Accesu. Do jeho zahájení nás zve novou upoutávkou

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

24. 10. 2021 10:20 3

Kombinace procházení dungeonů, pekelné obtížnosti a líbivého vizuálního stylu v jednom celku připomíná, že možnost vyzkoušení druhého Darkest Dungeon je již téměř na spadnutí. Novinka od vývojářského studia Red Hook, navazující na úspěch předchůdce, láká s nejnovější upoutávkou na neméně strastiplnou cestu.

Reklama

  • Vývojáři z Red Hook lákají hráče do předběžného přístupu Darkest Dungeon II
  • Brány pekelné se nám otevřenou již 26. října.

Jed, plamen, krvácení nebo slepota. Účinky střetů i méně pozorovatelných neduhů našich věrných dobrodruhů budou i s pokračováním zachovány. Změna oproti jedničce, s níž tvůrci vzali nezávislou scénu útokem v roce 2015, bude tak spočívat především v rozšíření známých konceptů. Každá z navrátivších se tříd (+ jedna nová) bude tak disponovat jedenácti namísto sedmice schopností, přičemž k jejich odemčení bude zapotřebí plnit směsici speciálních úkolů. Přizpůsobení se ještě přiostřenějším podmínkám temnohvozdu a tamním doupatům monster bude tudíž nově kompenzováno bohatší paletou nástrojů, kterých budeme moci využít.

Byť byla o kousek nazpět částečně nastíněna absolutní absence inovací, pravda to tak úplně není. Kromě přifouknutí hráčského arzenálu se totiž vývojáři rozhodli i pro odstranění aspektu přesnosti. Nebude-li tak v cestě vašeho úderu či jakéhokoli jiného útoku družiny stát štít nebo speciální vlastnost nepřítele, bude zasažení protivníka vždy zaručeno. 

S další novinkou přichází využití tretek (či Trinkets, chcete-li). Jejich dřívější přechovávání po celou dobu nebude nadále možné kvůli možnosti jejich držení pouze po dobu jednoho průchodu. Výhodou tohoto na první pohled více omezujícího přístupu je nicméně skutečnost, že tvůrcům naplno rozvazuje ruce s návrhem opravdu šílených předmětů.

Právě tato drobná, ale zásadní designová změna nás rovněž přivádí k dosud největšímu rozdílu obou her, a sice roguelike formátu nového titulu. Oproti tradičnímu procházení dungeonů, které bylo symptomatické pro jeho předchůdce, se tak s chystaným pokračováním vydáme na opakovanou dráhu za odvrácením konce světa. Zdá se však, že společná cesta dostavníkem bude pro řadu poutníků pouze jednoho směru…

Darkest Dungeon II vstoupí na Epic Game Storu do předběžného přístupu už 26. října.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama