Daedalic s ohledem na kritiku odkládá The Lord of the Rings: Gollum. Není jisté, zda vůbec stihne letošek
Glumova honba za prstenem Temného pána Mordoru byla studiem Daedalic Entertainment skrze The Lord of the Rings: Gollum představena v roce 2019. Plánem bylo hru vydat ještě v roce 2021, avšak s postupnou sílící kritikou se usneslo, že se tak stane až 1. září letošního roku. Ani tato představa ovšem nevyjde. Studio v reakci na mohutnou kritiku nejnovějších záběrů oznámilo, že hru neurčitě odkládá o několik měsíců.
- Daedalic Entertainment odkládá The Lord of the Rings: Gollum na neurčito
- Hra podle studia vyjde s několikaměsíčním zpožděním v reakci na odezvu hráčů
- Původně měla vyjít 1. září
„Jsme odhodláni naplnit očekávání komunity a odhalit nevyřčený příběh Gluma způsobem, který ctí vizi J.R.R. Tolkiena. Abychom vám takto poskytli co nejlepší zážitek, rozhodli jsme se posunout datum vydání The Lord of the Rings: Gollum o několik měsíců,“ uvádí vývojářské studio na svém Twitteru. Daedalic se následně odkazuje na to, že se pokusí více přiblížit vydání v brzké budoucnosti. Ať už tím ovšem myslí cokoli, už nyní je jasné, že i pokud hra letos vyjde, spolu se seriálem Pán prstenů: Prsteny moci (2. září) to rozhodně nebude.
Vývojáři nijak významně nehovoří ani o změnách, které hodlají během přidaného času dělat. Zmiňují jen to, že za onu dobu dojde k povšednímu zlepšení hráčova dojmu, což, jak asi sami již uznáte, říká nejen málo, ale ve skutečnosti vůbec nic. Jen pro připomenutí proto uveďme, že kritika gameplaye z nedávné akce Naconu neměla hlavní příčinu jen jednu, ale vícero. Na vině bylo mimo zastaralé grafiky i pokulhávající namluvení hrdiny a nakonec i nenápaditá herní náplň, odpovídající spíše deset let starému Styxovi než novince ze světa Pána prstenů.
Co se týče základního konceptu, zdá se, že alespoň zde zůstane vše při starém. Obě osobnosti našeho titulního hrdiny doprovodíme při slavné výpravě Froda a zbylého Společenstva prstenu, díky čemuž dostanou prostor nejen nové, ale i některé známé postavy. Podle tvůrců zavítáme tak například do elfy obývaného Temného hvozdu, ale i těch míst Středozemě, která naším očím zůstala dosud skryta. Jde-li o hratelnost, titul stále sází na nepříliš akční průchod. Vetší porci času strávíme proto kradmým plížením, platformingem i vnitřními roztržkami Gluma a Sméagola .