Čtvrtá Mafie je zřejmě už v rané fázi vývoje. Údajně půjde o prequel běžící na Unreal Enginu 5
Vývojářské uskupení Hangar 13, které zastřešilo vývoj třetí Mafie a remaku prvního dílu, k dnešnímu dni oznámilo, že přichází o svého zakladatele studia. Odchod Hadena Blackmana, jenž tým opouští po dlouhých sedmi letech, nicméně není tou jedinou novinkou, která ve spojení s týmem přichází. Podle neoficiálních zdrojů Kotaku je totiž týmem aktuálně tvořena i nová, v pořadí již čtvrtá Mafie.
- Magazín Kotaku informuje o čtvrtém dílu Mafie, podle jejich zdrojů půjde o prequel zasazený před původní trilogii
- Hra má stavět na Unreal Enginu 5 a být v rané fázi vývoje
Magazín Kotaku na podkladě svého zdroje věří, že nově jmenovaný ředitel studia Nick Baynes má za úkol vedení vývoje nové Mafie. Čtvrtá hra má být podle všeho na začátku vývoje, přičemž Kotaku dále rozvádí, že se nejedná o pokračování, ale o prequel. V tomto případě se skloňuje prequel všech tří dílů, což podporuje ideu, že by se hra mohla odehrát ještě před rokem 1930, kdy začíná první díl.
Další z novinek, která se ve spojení s titulem zmiňuje, je to, že čtvrtá Mafie bude využívat nejnovější technologie společnosti Epic Games. Spolu se Zaklínačem, u něhož se k této možnosti vyslovil CD Projekt poměrně nedávno, má tak i novinka Hangaru 13 využívat pokročilé technologie Unreal Enginu 5. Remake prvního dílu stavěl přitom na enginu Mafie III, což zadává, že skok může být poměrně značný.
S ohledem na Kotaku stojí za to ještě v krátkosti uvést, že právě tento magazín dopomohl loni předčasnému odhalení informací ke GTA: The Trilogy - Definitive Edition.