Creative director příliš nevěří prodejům NieR: Replicant. Úspěch NieR: Automata označil za náhodu
Nier Replicant se podle creative directora Jokiho Tara nestane významným prodejním úspěchem. O svém postoji k očekávanému návratu deset let starého dílu se podělil při příležitosti vydání PC i konzolové verze. Mimo jiné dodal, že úspěch NieR: Automata byla pouze šťastnou náhodou, jež se nesetkává s oporou v dalších projektech, na kterých pracoval.
Podle Tarových slov řada hráčů nesprávně usuzuje, že komerční úspěšnost Nier: Automata musí nutně znamenat totéž i u NieR: Replicant. V tomto směru však připomíná, že oba tituly vedle podobného názvu dělí celá konzolová generace, a tedy i zásadní odlišnost v herních mechanismech a principech hratelnosti.
Aby svá slova dále podtrhl, nezapomněl dodat, že NieR: Replicant není tradičním remasterem ani remakem, ale spíše vylepšenou edicí. Nicméně, jak dále uvádí, hra byla počátkem vývoje skutečně zamýšlena jako standardní remaster. Důvodem k pozdějšímu upuštění od známého značení se stalo až množství změn, jež přesáhlo rozsah, který si s remasterem běžně spojujeme.
NieR Replicant ver.1.22474487139 je od včerejšího dne dostupný na PC, PlayStation 4 a Xbox One.