Cory Barlog brání studio Santa Monica. Rozhodnutí o odkladu God of War jde čistě za ním, uvádí
Ačkoli se odklad God of War zařadil mezi pochmurnější sortu oznámení, nejspíše se kolektivně shodneme, že útočné výpady proti vývojářům nejsou ani tímto opodstatněné. Někteří hráči ovšem tento univerzální názor nesdílí a své rozhořčení dávají více než najevo.
- Přední tvář vývojářského týmu Santa Monica brání zbylé zaměstnance před urážkami hráčů
- Odklad pokračování God of War má na svědomí on
Cory Barlog, creative director studia Santa Monica, v důsledku množících se útoků proti kolegům vystoupil a podal vyjádření k celé situaci. Katalyzátorem k jeho osobnímu vstupu se stala primárně série nadávek mířená proti influencerce, a nově i zaměstnankyni studia Santa Monica, Alanah Pearce.
„Jestli si chcete na někom vylívat svou zlost za cokoliv spojeného s God of War – odklad, verzi pro PS4/5, trolly, velikost titulků, valkýru Sigrun, zkrátka cokoli – pak buďte naštvaní pouze a jen na mě. Já byl tou osobou, která činila tato rozhodnutí. Já. Neobtěžujte proto talentované zástupce našeho týmu, kteří dennodenně vykonávají skvělou práci,“ uvedl na obranu kolegů Barlog.
Není pravděpodobně potřeba zdlouhavě zdůrazňovat, že by rozpolcené emoce hráčů měly zůstávat i ve chvílích opravdového zklamání plně pod kontrolou, nežli být směřovány k osobám, které s nimi mají pramálo co dočinění. Snad už se podobná situace nebude znovu opakovat.