Coca-Cola přináší limitovanou edici s příchutí pixelů. Prý není příliš chutná
Největší výrobce limonád v květnu v USA spustí prodej nové, limitované příchutě Coca-Cola. Ta nese název Zero Sugar Byte, a dle popisu by měla chutnat jako… inu, pixely. Jde o další kus z řady abstraktních příchutí Creations, dříve zaujala Coca-Cola Starlight s příchutí vesmíru. Dle prvních reakcí zahraničních novinářů ale nejde o nic přelomového.
- Coca-Cola přináší bizarní příchuť Zero Sugar Byte
- Má přinášet chuť pixelů
- Dle prvních reakcí ale příliš lahodná není
Zero Sugar Byte je prý “inspirována hravostí pixelů a zrodila se ze zážitků, které nám umožňuje gaming”. Jde také o první příchuť, která se dle výrobce “zrodila v metaverzu”. Plechovka s novou příchutí Coly se objevila třeba ve Fortnite.
Plechovku “pixelového” nápoje si nechala zaslat například Katie Teague z webu CNet nebo Mitchell Clark magazínu The Verge. První zmíněná poukazuje na to, že je Byte výrazně perlivější než její předchůdce Starlight. Barevně se podobá klasické Coca-Cole Zero (údajně vznikl mýtus, že bude Byte fialový). Chuť popisuje jako “jemnou” a údajně je v ní výrazně cítit sladidlo.
Mitchell Clark ochutnával společně s manželkou. Jemu ale Byte vůbec nechutná. Tvrdí, že “manželce otupěla pusa”, a že “chuť byla tak odporná, že jsme ani jeden nechtěli pokračovat v pití”. Nakonec prý vypil tři čtvrtiny plechovky a zbytek vylil do dřezu. Stěžuje si především na extrémní sladkost, kombinovanou s umělou ovocností ve stylu syntetické příchutě borůvek. Nakonec se s manželkou shodl, že Byte chuťově připomíná kombinaci coly, sirupu proti kašli a Red Bullu.
Coca-Cola Zero Sugar Byte bude dostupná na oficiálním webu od 2. května v “extrémně limitovaném množství” po párech plechovek. V České republice se s nejvyšší pravděpodobností oficiálně neobjeví, v případě velkého zájmu ale určitě zamíří do nabídky přeprodejců na platformách jako Ebay.