Český herní řetězec Xzone po letech mění logo i celou vizuální identitu
i Zdroj: Tisková zpráva Xzone
Byznys Novinka Český herní řetězec Xzone po letech mění logo i celou vizuální identitu

Český herní řetězec Xzone po letech mění logo i celou vizuální identitu

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

20. 3. 2023 14:35

Český obchodní řetězec Xzone, zaměřený na hry a herní merchandise, po spoustě let mění svou vizuální identitu včetně loga. Typické zaměření na písmeno X nyní nahradí akcent písmena O. Firma také mění hlavní motto a hodlá symbolizovat vyprávění příběhů a návštěvy imaginárních světů.

Reklama

  • Xzone mění vizuální identitu
  • Nové logo je jednodušší a modernější

Nová identita údajně vzniká zhruba rok. Ta odcházející Xzonu sloužila dlouhých 16 let, tedy většinu dvaadvacetileté historie firmy. 

Marketingový tým vzpomíná na to, že byl proces přechodu od symboliky X k O velmi zvláštní. Původně chtěli zástupci firmy zůstat u tradice, nakonec ale volba padla na kruhové písmeno, “spojující Xzone se všemi imaginárními světy a příběhy. O se stává pomyslnou bránou k proniknutí prodávaného sortimentu do rukou zákazníků,” vysvětluje Jan Bobrovský.

Spolumajitel Martin Schovanec přiznává, že se v posledních letech firma soustředila především na to, aby správně fungovala, a vizuální identita šla spíše stranou. Bobrovský ale připomíná, že staré 3D lesklé logo už bylo zastaralé a často nevyhovovalo moderním požadavkům na jednoduchost a funkčnost. Novinka ale zároveň zachovává tradiční oranžovou, černou a bílou barevnou paletu.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama