
CD Projekt se chystá na vývoj dalšího Cyberpunku a přechod na nový engine
CD Projekt již odbavil očekávané příběhové rozšíření pro Cyberpunk 2077, vývojáři se tedy mohou začít soustředit na další projekt.

Zvolte nejlepší hry roku 2023 a vyhrajte řadu cen
S partnerem Samsung SSD přinášíme velkou čtenářskou a redakční anketu. Za svůj hlas pro nejlepší hru můžete získat řadu cen…
- Ředitel vývoje Phantom Liberty potvrdil, že se tým brzy vrhne na pokračování Cyberpunku
- V rámci přechodu na Unreal Engine 5 chtějí využít poznatky z práce s vlastním enginem
- Některé věci zvládá REDengine lépe, s vývojáři z Epic Games pracují na jejich implementaci
Skutečnost potvrdil Gabe Amatangelo, jenž z křesla ředitele vývoje dohlížel na Phantom Liberty. „Update 2.0 a Phantom Liberty jsou poslední velké aktualizace,” řekl v rozhovoru pro PC Gamer, přičemž dodal, že jsou v plánu ještě nějaké ty záplaty, které vyřeší poslední problémy v Night City.
Už nyní je jasné, čemu se tým bude věnovat do budoucna. „Pak přijde na řadu Cyberpunk 2. Možná bych měl říct spíš ‚Orion‘, ať už se to bude jmenovat jakkoli,” uvedl Amatangelo, který bude zodpovídat i za pokračování.

Recenze Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, přídavku v podobě strhujícího špionážního thrilleru
O víně a krvi byl jeden z nejuznávanějších přídavků v historii videoher a tvůrci ze studia CD Projekt RED si to moc dobře…
S tím přijde na řadu jedna zásadní změna. Studio totiž opustí vlastní REDengine a začne využívat Unreal Engine 5. Amatangelo v této souvislosti upozornil, že úplně neplatí, že by autoři začínali stavět na zelené louce, mnoho věcí si přenesou z vlastního enginu. Přímo zmínil například technologii Ray Reconstruction, která funguje podobně jako DLSS, akorát se zaměřuje na ray tracing. Metodiky pro její využití mohou aplikovat i v případě nového enginu.
Pokud by autoři chtěli zůstat u vlastního enginu, museli by jej opět výrazně přepracovat, což by byl velmi náročný proces. I proto se rozhodli, že přesedlají na řešení od Epic Games. Některé věci však REDengine zvládá lépe než Unreal, inženýři tedy spolupracují s druhou stranou na jejich přenesení a implementaci.