Capcom uvolnil dalších 12 minut z remaku Resident Evil 4. Vidět je i ikonická scéna z chaty a spolupráce s Ashley
i Zdroj: Capcom
Resident Evil 4 Novinka Capcom uvolnil dalších 12 minut z remaku Resident Evil 4. Vidět je i ikonická scéna z chaty a spolupráce s Ashley

Capcom uvolnil dalších 12 minut z remaku Resident Evil 4. Vidět je i ikonická scéna z chaty a spolupráce s Ashley

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

4. 2. 2023 11:00

Jak už jste se dle výběru magazínu mohli mylně, či správně dočíst v minulých dnech, chystaný remake Resident Evil 4 zůstane věrný originálu de facto na všech úrovních – a to včetně QTE sekvencí i příběhu. Game Informer, jehož méně určité vyjádření zodpovídalo právě za zmatek kolem toho, zda hra obsahuje quick-time eventy, či nikoli, pro tento měsíc přinesl několik nových detailů, které hru ukazují v akci.

Reklama

  • Remake čtvrtého Resident Evil dostává dalších 12 minut z hraní
  • Obsahem je výsek z 5. kapitoly remaku, kde hráče začne provázet Ashley

Přibližně 12minutové video vyobrazuje 5. kapitolu remaku (resp. 2. kapitolu původní hry), která sleduje, jak Leon s dopomocí Ashley cestuje z kostela přes hřbitov, než se oba vrátí do vesnice na setkání s Luisem Serou. Poté následuje notoricky známá přestřelka v chatce, ve které se bráníte nástupu nepřátel. V rámci remaku je však mírně odlišná. Kromě nepřátel, kterým jste zde kdysi čelili, se totiž na scéně objevuje i nový typ protivníka s kladivem i býčí hlavou – tzv. Brute.

Capcom uvolnil dalších 12 minut z remaku Resident Evil 4. Vidět je i ikonická scéna z chaty a spolupráce s Ashley
i Zdroj: Capcom

Při pohledu na to, jak se hra při všech těchto momentech hraje, můžeme taktéž říci, že ani u hratelnosti neuniká Capcomu snaha o oživení konceptu. Pokud jde totiž o asi nejhůře vzpomínanou stránku hry, tedy koordinaci Leona a Ashley, vidíme to, že hlavní hrdina parťačku nejen provází, ale i vyzývá k průchodu těsnými prostory či ke spuštění žebříku, což otevírá nová místa. Tímto krokem chtějí autoři údajně motivovat ke vzájemné spolupráci postav. Cílem je prý to, aby hráči v postavě Ashley viděli skutečného parťáka a navštívili s její pomocí i místa, kam se předtím sami dostat nemohli.

Na druhou stranu, pečování o její zdraví, které originál často obsahoval, tak úplně nezmizelo, leč se spíše změnilo. Ashley např. již nadále nemá tradiční ukazatel zdraví, který by ubýval, pokud ji před dotěrnými nepřáteli neschováte (ostatně tyto pokyny ze hry úplně mizí), ale Ashley naopak čelí tomu, že může být unesena.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama