Bývalý ředitel lyonské pobočky studia Arkane pracuje na plošinovce inspirované sci-fi snímky z padesátých let
Romuald Capron se v pozici ředitele lyonské pobočky studia Arkane podílel na velkých projektech, je podepsán třeba pod Dishonored nebo Deathloop. Nyní ale dostal chuť na trochu jiné dobrodružství, ředitelské křeslo opustil aby se přidal k malému týmu v Paříži a mohl pracovat na sci-fi plošinovce s estetikou připomínající filmy z padesátých let.
- Romuald Capron se připojil k týmu ZeDrimeTim
- Nyní pracuje na retro plošinovce Darwin's Paradox
- Hra by měla vyjít začátkem roku 2024
Pařížské studio ZeDrimeTim ho totiž naprosto uhranulo kouzlem připravované hry. V případě Darwin's Paradox se autoři inspirovali tituly Inside, Limbo nebo Little Nightmares, hra se ale opírá také o sci-fi snímky z poloviny minulého století. Přiložené obrázky pak dokládají, že vývojářům rozhodně nechybí smysl pro humor, který má ve hře taktéž své místo.
“Darwin's Paradox si mě okamžitě získal uměleckým stylem a herním mechanismy. Jsem opravdu nadšený, že mohu pomoci týmu ZeDrimeTim s přetavením jejich vize v hru se silnou identitou,” komentuje Capron nový projekt, do kterého se zapojí jako výkonný producent.
Darwin's Paradox využívá Unreal Engine 5, vyjít by měl zkraje roku 2024 na PC a na konzolích Xbox Series a PlayStation 5.